Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Bögarnas fel

/ #35842 Re: Jämähtänyt postaaja

09.06.2014 00:14

Kun ei kauniisti sanominen auta, niin sanotaan suoraan sitten vaan,että...

Kyllä sinun juttusi  tosi tyhmiä ja tietämättömiä ovat,siitä ei pääse mihinkään. Haiset varmaan itse niistä päätellen niin pahalle, että tuskinpa kukaan homo edes rahasta sinua vuoteeseensa kelpuuttaisikaan , joten mitä todennäköisimmin sinulla ei ole mitään homokontaktien pelkoa.Alapäähygieniasi on varmaan sitä luokkaa, että en viitsi arvaillakaan osaatko käyttää vettä ja saippuaa säännöllisesti.Älä kuitenkaan oleta että kaikki olisivat yhtä vähään hygieniaan tyytyviä kuin mitä itse olet.Jos joku nainen on sinut kuitenkin huolinut, niin koita vain pitää kiinni omasta  liitostasi.Jos vaimosi nimittäin  näkee sinut tekstailemassa tänne noita sikajuttujasi,saattaa suhteenne saada särön kun hän huomaakin todellisen  luonteesi- juuri  noiden naputtelemiesi  juttujen perusteella.... Kukaan normaali nainenhan EI tuolla lailla noista jutuista kirjoittaisi-siitä sinut on helppo tunnistaa mieheksi.*(Naisillahan on  yleensä muutenkin  enemmän empatiaa ja tunneälyä) Todennäköisimmin joksikin vanhaksipojaksi, joka ei esim, koskaan ole vaihtanut lapselle vaippoja. Inhoatko muuten vaimosikin "viemäriä"-puhuitko hänelle jo morsiamena tuohon tapaan suoraan-aivan  niinkuin muille täällä muitta mutkitta puhut ? Jos sinulla on taipumusta kohtuuttomaan alkoholinkäyttöön niin ei ihme jos koko kroppa haisee vastenmieliselle-sen jätöksistä nyt mitään puhumattakaan.Älä kuitenkaan arvioi kaikkia muita samalla lailla haiseviksi ällötyksiksi kuin mikä itse olet.Pysyttele hajuinesi vain omassa loukossasi,ei sinua mikään uhkaa.Mitenhän on muuten suuhygieniasi laita? Mitenköhän ´suudelmanraikas´ mahdatkaan olla...Mieti vain  näitä äläkä arvostele muita ,joiden elämä ei sinulle kuulu ja jotka mitä todennäköisimmin eivät halua sinuun edes tutustua.Kommenttisi täällä herättävät enemmän vain inhotusta, kuin mitään ajatusta.