Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #35665 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko avioliittolain muuttamiseen aihetta?

05.06.2014 19:43

#35664: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Onko avioliittolain muuttamiseen aihetta?

"Ensin lausahdat:  "Tunnistan kyllä asenteellisuuteni. Se on sitä, että en hyväksy ihmisten vainoamista ja diskriminointia. " Jonkin ajan kuluttua lausut: "....miten typeriä ajatuksenne ovat.""

Jos en hyväksy diskriminointia ja pidän sen takia tietämättömyydestä ja haluttomuudesta tietää nousevia diskriminoivia ajatuksianne typerinä, ei asiassa ole mitään ristiriitaa. Typeryyden olen myös kuvannut aiemmissa teksteissä, en vain heitä tyhjää sanaa ilmaan.

Et ilmeisesti myöskään huomannut, että ilmoitin, että EN tule sinne luoksenne meiskaamaan, koska kunnioitan lähtökohtaisesti kunkin vakaumusta. Eri asia on se, että täällä ruoskin oppejanne täysillä, koska olette niiden varjolla käymässä muiden ihmisten kimppuun yleisella alueella.

"Ja kolamas kohta,  johon kiinnittäisin huomiota:", ....hetero vaikka itse olenkin."  - oletko?"

Onko äärikristilliselle ajattelulle täysin käsittämätöntä, että joku voi puolustaa vainottuja ihmisiä ilman, että itse niihin kuuluu? Asian pitäisi olla itsestään selvä Jeesuksen opetuksen perusteella, mutta näyttää teiltä muutenkin tämä lähimmäisenrakkauteen liittyvä opetus olla pahemman kerran hukassa; ilmeisesti on niin paljon ah, suloisempaa hutkia Raamatulla päähän muita eri tavoin ajattelevia ja eläviä.