EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

JuhaniH

/ #2018 Re: Re: Re: Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

01.06.2014 12:08

#1989: SirkkuV - Re: Re: Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

Hyvä kun katsoit sen ohjelman TV-7-kanavalta. Voi, olla että ne vaikutukset ovat Suomessakin arkipäivää, mitä mainitsit. Minä vain elän omanlaistani kristityn elämää ja pyrin sulkemaan silmät ikävän tuntuisilta asioilta. Ja melkein kaikki ystävät ovat kristittyjä, joten en siis käytä paljon aikaa mainitsemiesi asioiden pohtimiseen. Tämä Tom of Finland-postimerkki on eri asia ja tätä olen enemmän miettinyt. Ei liene vähemmistöjen syrjintää, jos ei halua altistaa itseään kaikille asioille. Eihän väkivaltaelokuviakaan ole pakko katsoa, vaikka 90 % suomalaisista niitä katsoisi. Sen Massachusetts-dokumentin pakotin itseni katsomaan ja vaikka se oli kristittyjen tekemä ohjelma, niin oli siinäkin asioita, joita arkielämässä pyrin väistämään ja välttämään.

Siis, jos Setan porukkaa kokoontuu marssille tai puistoon ottamaan miestä väkevämpää, niin en minä sinne jää tilannetta ihmettelemään. En siis jäänyt eilenkään Jyväskylässä, kun joku ryyppyporukka oli kokoontunut keskustan puistoon, saattoi olla ihan heteroporukkaakin, ryyppäämään. Olin ostanut jäätelön ja olisin sen siellä puistossa halunnut syödä, mutta kaikki penkit oli varattu ryyppyporukoille; tuollaisen perusteella voisi ajatella, että joku tuomio Suomea odottaa Jumalan taholta, on merkit sellaiset. Kehitys on yleismaailmallinen, suomalaisten alkoholin kulutuskin on lisääntynyt, jo 12 litraa puhdasta alkoholia vuodessa + kotitekoiset ja Virosta tuodut. Oli mies homo tai hetero, niin selvänä hän mielestäni siedettävämpi on, naisista puhumattakaan. Vai pitäisikö minun kirjoittaa juopoistakin vain positiiviseen sävyyn, jotten syyllisty syrjintään ?.