Paperiresepti on säilytettävä sähköisen reseptin ohella.

meistä on kiinni kaikki se vähäkin hyvinvointi maassamme!

/ #306 Hyvä kun tästä puhutaan

12.05.2014 12:23

Minä olen monisairauksinen ja olen 32 vuotias, en siis edes mummo vielä. Minulla on ollut todellisia ongelmia tuon e reseptin tulonmyötä, pari kertaa apteekissa oli tietokatko ja en saanut lääkkeitäni päivään, toisella kerralla meni 4 päivää, jolloin en saanut lääkettäni, ja minä käytän lääkettä joka elimistöstä loppuessaan, aiheuttaa jo yhdessä päivässä kovat sivarit elimistössä. Eli lääke mitä käytän reagoi jo noin voimakkaasti, yhden päivän vajeeseen. Ja epäilijöille voin heti alkuun todeta, ettei kysymyksessä suinkaan ole kolmio merkinnällä varustettu lääke, vaan ihan muuta lääkeainetta, pitää tuo minun kyseinen lääke sisällään, joten väärinkäytöksestä on minun kohdalla on turha puhua. Tarvitsen joka päivä saman annoksen tuota lääkettä, ja olen enemmän kuin valmis kirjoittamaan, tähän adressiin nimeni. Toivon että muutkin ajattelevat vähän laajemmin asioita. Ja ei ne lääkkeiden väärinkäyttäjät ennenkään pillereihin ole lekuria tarvinneet, kyllä niitä tuolla kadunkulmilla myydään, virosta tuodaan ja on tuotu ennenkin, vaikka kuinka paljon jos jonkinlaisia nappeja. Kansaa yritetään nyt jymäyttää oikein olan takaa noilla e resepteillä. Ainiin mutta sehän on sama politiikassakin, kansa uskoo kaikki lumepuheet mitkä poliitikot niile syöttää. Herätkää nyt herran tähden sieltä dream-landista todellisuuteen.