EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Vieras

/ #1374 Re: Re: Re: Re: Re: Re: jatkoa Sodomasta ja Gomorasta,

09.05.2014 02:52

#1312: - Re: Re: Re: Re: Re: jatkoa Sodomasta ja Gomorasta,

Hälläväliä asenteella homot näyttää olevan liikkeellä. Vielä pari vuotta sitte luulin, että homoissa olisi tosikristittyjä, kun jotkut heistä uskoaan tunnustivat. Nyt en enää ole sellaista pitkään aikaan kuullut. Eikä tämän ketjun mukaan heissä kristittyjä kovin paljon näyttäisi olevan. Siis on eroa ns. "nimikristityllä" ja uudesti syntyneellä uskovaisella.

Per-alkuisia sanoja homot mielellään viljelelevät, kuten "persu" ja "perse". Minä en itse asiassa edes ole perussuomalainen, vaan tavallinen kristitty puolueisiin sitoutumaton melko vapaamielinen henkilö. Ei minulla tosin mitään Vapauden-ristejä ole, kun en maailmansodissa ole sotinut. Hengellistä sodankäyntiä sen sijaan harrastan. Isäni sai kyllä sodassa Vapauden-ristin, mutta eihän se tämän keskustelun aihe millään lailla ole, vaikka niistäkin näytetään täällä usein mainittavan.

Mutta siis tässä ketjussa asiallista keskustelua ei näyttäisi olevan juuri ollenkaan. Eikä se kristittyjen vika näyttäisi ensisijaisesti olevan. Aihe on vakava ja siitä olisi mukavaa asiallisesti keskustella. Siltä kuitenkin näyttää, että Tom of Finland-postimerkit syksyllä julkaistaan; se ei ole voitto edes homoille, vaikka he niin taitavat tällä hetkellä luulla.

Taiteellisista arvoista puhutaan homopostimerkeistä puheen ollen. Jos ko. asiaa kyseenalaistaa, niin siitäkin saa rankat syytökset. Syytelkää vaan, mutta ei se hääviä taidetta minun mielestäni ole. Ei kai niitä alle 18-vuotiaat saakaan sitten ostaa, kuten ei viinaa eikä tupakkaakaan. Minä en niitä kyllä humalassakaan ostaisi tai sitten pitäisi olla aika paljon promilleja veressä. Taitaa niitä moni juovuksissa juuri ostaakin, mutta ei kristityt, kun me emme kovia kännejä yleensä ota.