Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #34190 Re: Re: Jumala, transsukupuolisuus ja transvetismi

21.04.2014 20:03

#34185: - Re: Jumala, transsukupuolisuus ja transvetismi

Olin kuullut juuri nuo kolikon kummatkin puolet,  olin tuomionalainen,  ja toisaalta:  Jumala oli tehnyt minut tällaiseksi.
Halusin tietää mitä mieltä Jumala on,  ihmisten mielipiteet tunsin.
Hän näytti puhuvan juuri minulle. http://www.youtube.com/watch?v=6gbVgcKZQtg

Onneksi sain kokea miesten välistä rakkautta ilman seksiä.  
Tämä vapautti minut miehiin fiksoitumisesta. Ja minun täytyi tehdä työtä tunteitteni kanssa.                                                  Aloin nähdä myös toista sukupuolta.

kaikkea ei pysty pähkinänkuoressa kertomaan.  Elin puberteettini uudestaan. Vaimoni sai katsoa kasvuani mieheksi,  jota kunnioittaa.   Nyt olen ollut 22 vuotta naimisissa.  Se ei vielä todista mitään,  voisin elää kaksoiselämää,  mutta en elä.   Elän elämää,  jota en tiennyt voivani elää.  Ja seksuaalisuus ei ole enää minulle Herra,  Jumala on.

Sain kokea  rakkauden yhteyttä hänen perheessään.  Olin miehisen rakkauden nälkäinen.  Jäin sitä vaille ensimmäisessä lapsuudessani.  Nyt sain kokea.  
Jumala ei ollut enää joku filosofinen käsite,  hän oli todellinen ja rakastava.  En aikonut tulla niinkään heteroksi,  aioin vain tulla Jumalan rakastamaksi. Muutos ei ollut tähtäyspiste,  se tuli sivutuotteena.

Anna Jumalan korvata se mitä elämästäsi on puuttunut!