Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Pönttölän Iisakki (kunnon hetero ja tosi mies))

/ #33978 Asiainformaatiota...

15.04.2014 11:11

Heteroseksissähän ei tunneta yhtään tapausta jossa HIV olisi tarttunut (asiakkaaseen) joten heterot voivat matkustaa ja harjoittaa seksiä missä tahansa ilman huolen häivää. Sehän on vain homojen itse itselleen aiheuttama tauti, Heteroilla ei siis ole mitään syytä pelätä saavansa sitä. Vaikka paikallinen prostituoitu olisikin suonensisäisten huumeiden käyttäjä ja vaikka hänellä olisi AIDS;kin niin ei mitään väliä-heteroihinhan se pelkästään homojen tauti ei edes tartu.Jumalahan on tarkoittanut sen vain homojen vähentämiseksi ja suojelee tietysti kaikkia kunnon seksimatkailijoita sellaisilta rangaistuksiltaan.On se vain hyvä olla hetero,eikä sellainen homo- voi ihan hyvin olla käyttämättä kondomia missään yhdynnässä eivät mitkään muutkaan sukupuolitaudit tartu milloinkaan. Mitäs ovat homoja! Siitäs saavat sitten ja se on ihan oikein niille! Kyllä teidän kannattaa luottaa vain minuun , kokeneeseen maailmanmatkaajaan joka tiedän tästäkin asiasta ihan kaiken.Heterohan minä olen tietysti ja se on ihan minun omaa ansiotani.Tulkaa vaan minulta kysymään kun matkalle aiotte lähteä ja muutenkin-kyllä minä näet tiedän-.joo Enkös minä kirjoitakin aika fiksusti jo?Kyllä minua kehua saa kun näin hyviä neuvoja kerran annan...Siitä vaan antaa tulla vaan niitä kehuja nyt kerrankin!