Adressi Israelin tueksi!

Keijo Lindeman

/ #2049 Tiedoksi!

02.04.2014 21:13

Tiedoksi!

Keijo Lindeman

Rabbihan on jo ammoisina aikoina todennut miten Venäjän pitikin Krimi ottaa:
Yle uutiset: http://yle.fi/uutiset/rabbi_krimin_kriisista_apokalypsi_nyt/7168054
Arvostettu israelilainen rabbi Moshe Shternbuch on ilmoittanut seuraajilleen salaisuuden, joka on hänen mukaansa periytynyt eräältä juutalaisen maailman tunnetuimmalta oppineelta, Vilna Gaonilta. Tämä 1700-luvun lopulla kuollut rabbi on Shternbuchin mukaan välittänyt ennen kuolemaansa eteenpäin tiedon, joka koskee Venäjää ja Krimiä.
- Kun kuulette, että Venäjän joukot valtaavat Krimin, tietäkäätte, että messiaaninen aika on alkanut ja hänen askeleensa alkavat kuulua. Sitten kun kuulette, että Venäjän joukot ovat saavuttaneet Konstantinopolin, teidän on syytä laittaa yllenne sapattivaatteet, koska se tarkoittaa, että Messias tulee millä hetkellä hyvänsä, kuuluu ennustus Shternbuchin mukaan.

Jukka Rokan näky Venäjän valtauksesta ja Suomen itsenäisyyden lopusta

Kuten tiedämme, monet Jumalan palvelijat ja profeetat ovat vuosien varrella saaneet
lukuisia näkyjä, unia ja varoituksen sanoja siitä, kuinka Venäjän karhu nousee ja tulee
jälleen valtaamaan Suomen. Haluaisin nostaa yhden ylitse muiden: Jumalan mies Jukka
Rokka sai vaikuttavan näyn Suomen itsenäisyyden lopusta kymmenisen vuotta sitten.
Näystä voimme nähdä myös nykyisen tilanteen: EU yrittää riuhtasta Suomen mukaansa
siinä kuitenkaan onnistumatta. Näky kuvaa hyvin myös nykyistä Nato-keskustelua ja
sitä, kuinka monet turvautuvat Natoon ja luottavat, että sieltä tulee apu.
Aamulla 16.03.2001 näin järkyttävän näyn. Heräsin kuin joku olisi tönäissyt minua
olkapäähän. Katsoin kelloa, se oli tasan 06.00. Vaimoni nukkui vielä sikeästi; minä sen
sijaan tuijotin eteeni ilmestynyttä järkyttävää näkyä. Näky oli seuraava:
Metsäaukeamlalta työnnettiin esiin mustaan verhottua ruumisarkkua, jossa jalat
tulijaan päin oli "ruumis", jonka rinnassa luki: Finland! Arkun päälle laskeutui Suomen
siniristi-lippu. Arkun takaosaan ilmestyi Sirppi ja Vasara -tunnus, joka muutti Suomen
lipun värit niin, että sininen risti muuttui mustaksi ja lipun valkoiset värit
veripunaisiksi, sillä punainen kangas laskettiin arkun päälle.
Kun sitä kauhuissani tuijotin, sen läheisyyteen - arkun oikealle puolelle - ilmestyi
puolitankoon lasketut kolme kansallislippua: Ruotsi, Norja ja Tanska. Samassa näin
arkun vasemmalle puolelle ilmestyvän Viron, Latvian ja Liettuan surun täyteiset liput.
Kaikki nämä liput olivat kuin ukkosmyskystä nousseet, tankojensa puoliväliin lasketut
suruliput. Tangot lippuineen taipuivat kohti arkkua, kuin kunniaa tehden...
Katselin kauhistuneena edessäni olevaa näkyä. Sitten yht'äkkiä arkun pääpuolelle
ilmestyi kaksi suurta kirjainta: EU. Kirjaimissa oleva näkymätön voima yritti riuhtaista
arkussa olevan Suomi-neidon mukaansa, mutta ei voinut, sillä sirppi ja vasara iskivät
niihin murskaavan kuolettavalla voimalla..., EU katosi näyttämöltä. Kuului vain
tuskaista huokaava, masentunut ääni, joka englanniksi huusi:
"Hopeless! - Woe unto You, Finland...! We cannot help You! But maybe NATO can..."
(Toivotonta ! - Voi sinua, Suomi...! Me emme voi auttaa sinua ! Mutta - ehkä NATO
voi ...")
Samassa venäläiset sotilaat ympäröivät "Suomi-neidon" arkun, käänsivät sen kohti itää
ja lähtivät menemään rumpujensa pauhatessa - se oli kuin mahtavaa tuliaseitten
jylinää... Samankaltainen aseiden jylinä kuului kaikilta imansuunnilta...!
- Voi Herra, mitä tämä näky tarkoittaa?...tuskailin vapisevin äänin. Tähän hätääni
Herra sanoi:
"Varoita kansaasi, sillä apu ei tule sieltä, mistä kansasi uskoo sen tulevan. Ellei Suomen
kansa tee totista parannusta, se joutuu jälleen kokemaan kuoleman kauhut. Apua ei tule
Idästä eikä Lännestä, vaan yksin Minulta, sanoo Herra. Kääntykää kansana Minun
puoleeni... Minä vapautan teidät tästä nyt uhkaavasta vaarasta...! Tehkää parannus
synneistänne. Minä annan anteeksi, Minä pelastan, Minä parannan haavat, Minä
täytän kansani Pyhän Hengen voimalla ja kirkkaudella.
Katso, minä tulen pian - pikemmin kuin luulettekaan - sanoo Herra"
Vaimoni heräsi ja kysyi: "Jukka, mikä sinua vaivaa...?
Katsoin kelloa. Se oli tasan 07.00; näky kaikkine kauhuineen oli kestänyt tasan tunnin.
Kerroin näyn myös vaimolleni, jota hän suuresti kauhisteli. Sitten nousimme ylös
vuoteesta Herraa kiitellen...
Lahdessa maaliskuun 16. päivä 2001.
Jukka Rokka

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…