Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Vieras

/ #4255

27.03.2014 07:24

Yleislakkoako Suomessa odotetaan, miten kauan pienituloinen joukko suomalaisia jaksaa sinnitellä ja kuunnella kun edustajat ovat aina nostamassa omia palkkojaan. Kansanedustajat puoleen, ministerin paikat vähemmiksi ja tehtäviä jaettava. Onko niin, että ensin tedään säästöjä köyhimmältä kanosalta ja sitten voidaan hyvillä mielin nostaa omia palkkoja kulukorvauksia ja muuta sellaista. Verolle akikki edustajienkin tulot. Pois taksilla ajelut. Omavastuu asioista ministereille ja kansanedustajille niinkuin pienituloisillakin. Tein netissä testin mihin yhteiskuntaluokkaan kuulun,olen aina pitänyt itseäni hyväosaisena ja ollut tyytyväinen elämääni. Testitulos osoitti kuuluvani alimpaan köyhälistöön, mitä minun nyt pitäisi ajatella ja kuinka toimia? Miten Katainen voi sanoa, että säästöt koskevat kaikkia,en huomannut mitään mikä koskisi edustajiamme. Mistä johtuu tämä minulle kaikki asenne? Koskaan en ole käyttänyt yhteiskunnan rahoja, olen aina tullut omillani toimeen. Onko nyt syytä opettaa lapset työtävieroksuviksi ja hakemaan kaikki mahdollinen yhteiskunnalta? Mitä ovat nämä järjettömät summat jota maksetaan sijoitetuista lapsista? Eihän normaali perheessä ole minkäänlaisia mahdollisuuksia kulutta tuollaisia summia elämiseen.