PELASTAKAA KOIRAMME!!

Vieras

/ #81 Re: Re: Re: Mitä koirallenne lopulta kävi?

19.03.2014 17:45

#79: - Re: Re: Mitä koirallenne lopulta kävi?

Hei! Tuo ei pidä paikkaansa. Miksi minun pitäisi kertoa/ toistaa samoja valheita, koska koira huostaanotettiin valheellisilla perusteilla. Ja sille minä en voi mitään, että meidän perhettä on kiusattu vuosia yhden pienen koiran takia, jota tosiaankin on hoidettu joka päivä! Mistä minä tiedän, missä koira on ? En minä voi sitä tietää, kun kukaan ei suostu kertomaan koirasta mitään. Emme ole yhteisössä tunnettuja toimijoita, emmekä kuulu erityisesti mihinkään yhteisöön. Koiralle on tosiaankin tehty perushoitotoimenpiteitä ihan samalla tavalla kuin kaikille muillekkin koirille. Minä en välttämättä halua esiintyä omalla nimelläni, koska kyse on henkilökohtaisesta asiasta ja ethän sinäkään esiinny tässä omalla nimelläsi etkä edes nimimerkillä. Me emme kuulu mihinkään koirayhdistykseen ja koira ei ole näyttelykoira, vaan tavallinen perhekoira. Olen jo joutunut aikaisemmin ottamaan yhteyttä lakimieheen ja kalliiksi tuli sekin minulle. Kyseiset eläinlääkärikulut eivät ole kertyneet pelkästään rokotuksista, vaan siinä on tehty muitakin hoito-, tarkastus- ym. toimenpiteitä. Yksi käyntikerta eläinlääkärissä Helsingissä maksaa aina noin 200 euroa. Kyseessä on vanhempi, mutta hyväkuntoinen koira. Niin sinun mielestäsi, jos olen tehnyt kaikkeni koiran hoitamisen eteen ja kun olen hoitanut koiraa joka päivä ilman lomia, niin se ei muka riitä? No minun koiraani kyllä piilotellaan, en todella tiedä missä koira on tällä hetkellä eikä sitä näy nettisivuilla. Sinänsä hyvä työ sinulta, että otit huostaanotetun koiran itsellesi, jotta koiraa ei lopetettu. T. Adressin tekijä