Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #31184 Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

12.03.2014 06:58

Nimimerkin ”Berlingo” uni tammikuussa 2012

Näin tämän unen tammikuussa 2012. Unessa minun piti hoitaa kolme asiaa ja tarvitsin siihen autoa, koska välimatkat olivat sen verran pitkiä. Lainasin auton ja olin huolissani miten selviän, koska olen niin vähän ajanut (oikeastikin totta). Kun tämä päivä oli takanapäin ja kaikki asiat oli onnistuneesti hoidettu, olin niin iloinen kun kaikki oli mennyt hyvin; kukaan ei ollut loukkaantunut ja autokin oli naarmuuntumatta takaisin tallissa.

Kun tätä kerroin eräälle kristitylle ystävälle (mies), hän katsoi minua huolestuneen näköisenä. Hän sanoi, ettei se niin hyvin mennyt, koska olin ajanut STOP-merkin takaa päätielle pysähtymättä täysin. Muistin tämän paikan, se oli varmaan Lapissa, koska joka suuntaan oli avarat näkymät, ainakin kilometri näkyvyyttä joka suuntaan. Kello oli ollut 23 illalla ja autojen valoistakin olisi nähnyt, ettei ketään muita ollut liikkeellä. En täysin pysähtynyt vaan hiljaa liu'uin päätielle. Myönsin että jos hakemalla halutaan hakea virheitä, tämä oli virhe, mutta etukäteen minä pelkäsin pahempaakin.

Ystävämme sanoi, että en voi asiassa millään itseäni puolustaa, koska HEILLÄ (ketkä he....?) on filmattuna nauhalla tilanne ja he käyttävät sitä oikeudessa minua vastaan. Nauhalla näkyy, että auton renkaat eivät täysin pysähdy. Ystävämme sanoi, että tästä on tulossa kaksi vuotta kuritushuonetta tai neljä vuotta ehdotonta vankeutta. Käytännössä tätä kuritushuonetuomiota ei ole naisille määrätty, joten neljän vuoden kakku tulossa. Kun tämän kuulin, ihmettelin tätä täysin kohtuutonta tuomiota ja unessa kysyin ääneen: "Onko Suomi näin korruptoitunut maa?" Siihen heräsin.

Unen viesti oli, että Suomi on korruptoitunut maa.

_ _ _ _ _ _ _

Jouko Pihon kommentti 7.3.2014

Unesta voidaan ajatella myös sellaista tulkintaa, että Suomi on ja tulevaisuudessa on yhä enemmän valvontayhteiskunta, jossa kansalaisten yksityisyys kaventuu kaiken aikaa voimakkaasti, kun iso veli valvoo.