Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #30864 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tytöstä nainen, pojasta mies

08.03.2014 19:31

#30858: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tytöstä nainen, pojasta mies

Erona on  se, että perssuomalaiset ovat suvaitsevaisia suvaitsemattomuudelle ja vihreät suvaitsemattomia suvaitsevaisuudelle. Simple as that...

Islamilaisuudella on uskonnonvapaus niinkuin fundiskristityilläkin. Kummallakaan ryhmällä ei ole kuitenkaan oikeutta polkea kenenkään ihmisen perusoikeuksia. Näin ollen Suomeen ei pidä päästää sharia-lakia eikä Raamattuun perustuvaksi väitettyä ihmisten diskriminaatiota.

Ns. eheytyshoidon ongelma on, että sitä markkinoidaan homoudesta vapauttavana. Sellaisena markkinointi on harhaanjohtavaa ja hoito puhdasta puoskarointia, jolla on useissa tapauksissa ollut kohtalokkaat seuraukset. Se on verrattavissa manaushoitoihin, joissa lääketieteellinen hoito jätetään uskonnollisen uskomuksen takia.

Jos joku kokee saaneensa eheytyspuoskaroinnista apua, ei sitä kukaan voi sinänsä kiistää. Ihmisen kokemus voi olla, että uskonnollisen painostuksen tuottama ahdistus vähenee, jos ihminen suggeroi omaa seksuaalista suuntautumista. Tämä on mahdollista eritoten biseksuaalisille ihmisille. Ongelma on, että hoidon "onnistumisia" käytetään kaikkien uskonnollisen yhteisön homo- ja biseksuaalisten jäsenten painostamiseen. Kun tulokset ovat joka tapauksessa keskimäärin vain vaatimattomia, epäonnistumiset tuottavat kestämättömiä määriä ahdistusta ja syyllisyyttä, jotka purkautuvat monessa tapauksessa mielenterveyden romahtamisena tai itsemurhana. Tämä tekee eheytyksestä erityisen vaarallisen.

Totta on, että jhomot eivät saa keskenään lapsia. Homojen adoptio-oikeus voidan siis rinnastaa kaikkien muidenkin parien tilanteeseen, jotka eivät voi saada lapsia.