Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #29662 Re: Uutisia persujen paratiisista

25.02.2014 12:31

#29656: - Uutisia persujen paratiisista

No lakien mukaan kaikilla näillä henkilöillä olisi nyt kyllä mitä selkeimmin perusteltu syy turvapaikan myöntämiselle melkeinpä missä tahansa Euroopan valtiossa-sikäli kun he yleensä saavat vielä vapaasti poistua Ugandasta... Tämän asian selvittämiseksi olisi nyt pikimmiten  tehtävä työtä ja harjoitettava kansainvälistä painostusta. Heitä ei sentään pitäisi pakottaa jäämään tuollaiseen maahan.

Käytännössähän tuon listan julkaisu on heille julkinen kuolemantuomio ja etsintäkuulutus siellä samassa ilmoituksessa.Mobilisoidaan etsijät ja tappajat liikkeelle ja jätetään vain kaikki syytteet nostamatta . Niin yksinkertaisesti voidaan asia siellä ´hoitaa´ ja tulos on käytännössä aivan sama, kuin minkä lakiin kirjattu kuolemantuomio tuottaisi (...tai ehkä jopa nopeampi ja vähemmän byrokratiaa vaativa)Tuon rangaistuksen poistaminen (kansainvälisen painostuksen johdosta)ei siis poista sieltä mahdollisuutta julkiseen kansankiihotukseen ja lynkkauksiin tai palkkamurhaajien käyttöön.

Eräs asia on kuitenkin varma:nuo henkilöt ovat nyt mitä kiireellisimmän avun tarpeessa...