Kannabis laittomaksi!

Antti Viitanen
Hyvinkää

/ #24 maks turtiainen

17.07.2008 08:21

"Suomessakin on käsitelty lakia kannabiksen vapauttamisen puolesta, jos suomessa huume vapautetaan, tämä ei ole enää turvallinen paikka elää!"

-Haluan nähdä ilmeesi, kun näin tulee tapahtumaan. Uskon henkilökohtaisesti, että voisi käydä jopa toisinpäin.

"ensimmäinenkin hassispiikki aiheuttaa pysyviä vaurioita fyysiseen että psyykkiseen terveyteen ja siihen jää erittäin herkästi riippuvaiseksi."

-Huomaa että olet vaivautunut edes lukemaan muutaman tutkimuksen. Tämän niinkuin melkein koko tekstisi voi kumota pelkällä terveellä maalaisjärjellä, joka meiltä suomalaisilta tuntuu kyllä olevan melkoisen vähässä.

"Mielestäni kaikki "pössyttelijät" sun muut narkomaanit voisi suoraan pistää linnaan, heillä on lähes poikkeuksetta aina muutakin rikostaustaa."

-Toivottavasti sua ei ikinä päästetä päättäjien tuoleille. Voi tulla pieni tungos vankiloihin. Enpä ainakaan itse ole mitään ikinä ryöstänyt, pahoinpidellyt enkä muutenkaan tehnyt muuta rikosta missä uhri olisi muukuin minä itse.

"Juokaa ihmiset viinaa jos tarvitsee pää saada sekasaisin, se on vaaratonta!"

-Tähän kommenttii vois jo polttaa hermonsa. Niin ihanan avaramielistä ja muutenkin kannustava repliikki. Viina ei todellakaan ole vaaratonta.