Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #28864 Re:

20.02.2014 12:04

#28837: -

Avioliiton perusta on luomisessa, jossa Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi - kahdeksi hyvin erilaiseksi, mutta toisilleen sopiviksi. Molemmat ovat erilaisia fyysisiltä, psyykkisiltä ja sosiaalisilta ominaisuuksiltaan, mutta ovat näistä eroista huolimatta täysin yhtä tärkeitä, arvokkaita ja rakkaita Hänelle. Miksi nykyajan ihminen sitten vaatii sukupuolineutraaliutta, ikään kuin mies ja nainen lähtökohtaisesti olisivat eriarvoiset? Jumala on liiton Jumala. Avioliitto on Raamatun mukaan esikuvaa siitä, miten Kristus rakastaa seurakuntaa, miten Kristus on sulhanen ja seurakunta on morsian. Yhtälailla nainen ja mies on luotu liittoon toistensa kanssa. Miehen ja miehen, tai naisen ja naisen välinen suhde ei ole liitto, ei edes kirkossa kuuluttamisen jälkeen, koska se ei ole Jumalan käsitys liitosta. Hän ei ole sellaista liittoa asettanut, eikä siksi sellaista siunaa. Näen Jumalan, joka on meidät viisaasti luonut, asettaman järjestyksen miehen ja naisen välisestä avioliitosta oikeuksineen parhaana vaihtoehtona ja perintönä tuleville sukupolville ja koko yhteiskunnallemme.

Tämä on yksi tämän foorumin parhaimmista kirjoituksista! Kiitos kirjoittajalle!

Tähän kirjoitukseen oli helppo yhtyä. Avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto.

Tässä viestiä päättäjille.