Kannabis lailliseksi

Rasmus Rajasalo
Helsinki

/ #625 Jotain tekstiä

22.05.2008 09:57

Jos kannabiksen polttaminen on rikollista, kuka on urhi?

Elämäni kaduttavimmat, tyhmimmät ja noloimmat asiat olen tehnyt kännissä. Ostanut kaupasta pullon lekaa ja juonut kauniit ja hyväksyttävät kuosit. Viimeksi kun olin kännissä, yritin (kuulemma) lyödä auttamaan tullutta miestä kasvoille. Eka kerta varmaan 10 vuoteen kun edes yritän lyödä ihmistä. En muista mitään. Heräsin yltäpäältä oksennuksesta.

Suomi on sairas maa jos ihmiset puolustavat viinaa ja alkoholia. Ne aiheuttavat enemmän surua kuin vittu mikään muu. Viinaa saa kaupasta. Ja se ei ole sairasta.

Poltan kannabista ja seuraavaksi vedän herskaa tai piriä?? No riippuu ihmisestä. Toisaalta eiköhän suurimman osan ensimmäinen päihdekokeilu ole alkoholin kanssa. Eli alkoholi on porttihuume, jos alkoholin jälkeen siirtyy muihin aineisiin.

Kannabis kasvaa metsässä, se on siis kasvi.

Leka pullo on myrkkyä.

Mutta ai niin, mehän ollaankin jääräpäisiä suomalaisia. Tämä on ahdasmielinen maa. Aika moni vaarallinen asia on sallittua ja laillista, mutta jokainen järkevä ihminen voi kysyä itseltään onko tuo asia minua varten. Eli vaikka kannabis olisi laillista niin ei sitä todellakaan tarvitsisi polttaa. On tyhmiä päihteiden käyttäjiä ja viisaita nautiskelijoita, jotka eivät perseile. Esim sananlasku "viina on viisasten juomaa".

Kännissä huutaa ja meuhkaa, ehkä vetää turpaan.

Pilvessä kuiskii ja puhuu hiljaa, ehkä vähän nauraa.

Get real!