Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #26588

02.01.2014 00:07

Intialainen nainen,   Sanansaattajien epätasa-arvoisia sukupuolirooleja tukevan suomalaisen fundamentaalikristillisen radiolähetystyön kohteena!!!!      Oi, oi, oi!:   Äkkiä tuoli alle,  ei tämmöistä saa tukea kirkon varoilla.

Yöllä avasin radion

Olin valinnut päivän, jolloin tappaisin itseni. Sitä edeltävänä yönä makasin sängyssä enkä saanut unta, joten avasin radion. Kello oli 4, ja radiosta tuli kristillistä ohjelmaa. Kuulin ensimmäistä kertaa elämässäni Jeesuksesta - elävästä Jumalasta, joka antaa synnit anteeksi ja lahjoittaa iankaikkisen elämän. Olin totisesti tuollaisen sanoman tarpeessa.

Itsemurha-ajatukset väistyivät, ja vaadin kotona olevaa tytärtä kuuntelemaan ohjelmaa kanssani. Hänkin piti kuulemastaan. Veimme kaikki murheet, ahdistukset ja huolet Jeesuksen jalkojen juureen. Meidän ei enää tarvinnut tuntea syyllisyyttä, eivätkä kyläläisten juorut satuttaneet yhtä paljon kuin ennen.

Pikkuhiljaa uskoni Jeesukseen kasvoi, ja aloin rukoilla karanneen tyttäreni puolesta. Rukoilin, että hän olisi turvassa ja saisi elää onnellisena siellä missä on.
Jumala puhuu radiossa

Otin yhteyttä radio-ohjelmia lähettävään Trans World Radioon ja sain purkaa huoliani. Löysin radiosta myös naistenohjelman ja aloin kuunnella sitä. En löydä sanoja kuvaamaan, kuinka rohkaiseva tuo ohjelma on. Jumala puhuu minulle sen kautta ja siunaa minua.

http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/4016/intialainen_basanthi_viettaa_ensimmaista_jouluaan