Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Yksi huijattu

/ #479 asiakkaat loppuvat ajan mittaan...mut kyllä robotit käyvät kun sitä on lähes mahdoton näyttää todek

08.06.2011 09:17

Minä sanon vaan ettei niiden selityksiä kannata uskoa millään tavalla......miettikääpä nyt se ei voi olla millään mahdollista kun toimitusajat pitäs olla 1-5vkoa mutta ne ovat jo lähes 2vuotta ja ei vaan kuulu vaikka ovat luvanneet jo ainakin 10kertaa.Onko oikeaa se että maksavia asiakkaita käytetään tieten tahtoen lähes sylkykuppina monin eri tavoin ja ei edes kerrota syitä miksi kaikki on niin kuin on.Herätkää ihmiset kunnolla.....niin minäkin tein ja nyt on parempi olla kuin jatkuva odottelu koska tavarat tulevat nyt saa sentään pitää kaikki rahansa itse ja se on paljon parempi kuin asioilleen mitään edistystä saavalle typerälle yritykselle.

He eivät panosta asiakkaisiinsa yhtään ja toiseksi kun miettii jonkun tavaran hommaamista muualta eli liikkeestä niin eipä juuri häviä mitään.Ostin Navigaattorin kaupasta TOM TOM 750 go mallin maksoi 99euroa ja he laittoivat tossa joku aika sitten sellaisen huudettavaksi tai lähes vastaavan mallin eli tom tom 730go mallin ja jonka arvoksi mitattiin sivuilla jopa 349 EUROA....vaikkakin sitäkin mallia kauppa myy juuri ainakin tolla 99eurolla!

Asiakkaiden todella kovaa aliarvioimista ja muutenkin yritys on mielestäni lähinnä jostain hornasta jolla ei oo mitään tekemistä hyvien palveluiden saamisessa.

Mä todella säälin niitä jotka laittavat itsensä yrityksen kelkkaan,sillä harmit eivät lopu ennenkö irtaudutte yrityksestä kokonaan.

Tästä yhdestä asiasta vielä mainitsisin että heillä on omia huutajia joukossa vaikka eivät he sitä myönnäkään  mut se ei olekaan mikään ihme kun yrittävät tapella vielä niistä harvoista asiakkaistaan jotka vielä ovat jäljellä.

Esimerkkinä voin mainita kun huusin itse viimeiset huutoni (piruuttani) eli monta sataa huutoa epäilemääni omaa huutajaa vastaan niin hävisin sen ja tämä  oma huutaja huusi sen vielä lisäksi kovalla tappiolla vaikka tuote ei edes ollut varsinainen merkki tuote!!!!!!!Toiseksi ne tuotteet menivät muulloin todella monasti todella halvalla varsinkin jos ei huutajissa ollut todellisia huutajia monta koska ei ihmiset kiinnostu huutamaan tyhjänpäiväisistä tuotteista kovia hintoja....paitsi tietysti kun joukossa on yrityksen oma huutaja niin hänhän voi huutaa niin kauan kuin vain ylin johto sallii!!!!.....ja sehän sallii kunhan joukossa vain on yksikin todella maksava huijattu asiakas.

Tarinaa kyllä riittäisi paljon enemmänkin mut tämä saa nyt riittää tällä kertaa.

Miettikääpä näitä nyt  hyvät ihmiset mihin kannattaa sijoittaa........mut sen tiedän ettei fiksuhuutoon ainakaan!!