Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #25880 Re:

12.12.2013 23:37

Hän hankki oikeuden kurjalle ja köyhälle; silloin kaikki kävi hyvin.

Eikö tämä juuri ole minun tuntemistani, sanoo Herra?               Jeremia 22:16

Tämän on Timo Laaninenkin huomannut: " Jos haluaa etsiä väkevää todistusta yhteiskunnallisen oikeudenmukaisuuden tärkeydestä, kannattaa lukea Raamattua", totesi puoluesihteeri Timo Laaninen itsenäisyyspäivän radiokolumnissaan.

Tämä syvistä syvin oikeuden nälkä ja jano tulee etenkin VT:n sivuilta  niin voimakkkaasti vastaan, lisäksi se on vapaa kaikesta rajoittuneisuudesta,  se on Jumalallinen.

Kaikkina aikoina,  kaikissa sukupolvissa,

Kuka on tämän tehnyt ja toimittanut? Hän, joka alusta asti kutsuu sukupolvet esiin: minä, Herra, joka olen ensimmäinen ja viimeisten luona vielä sama.

Jes. 43:13 Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?

Jes. 46:4 Teidän vanhuuteenne asti minä olen sama, hamaan harmaantumiseenne saakka minä kannan; niin minä olen tehnyt, ja vastedeskin minä nostan, minä kannan ja pelastan.

Jes. 48:12 Kuule minua, Jaakob, ja sinä, Israel, jonka minä olen kutsunut: Minä olen aina sama, minä olen ensimmäinen, minä olen myös viimeinen.