Annikinniemi pois myynnistä

Rauno Hyvärinen
Sulkava

/ #13 Kaksi oikaisua

17.03.2008 19:59

Puoliukko

Sulkavan kunnanjohtaja vastasi 16.3. Itä-Savossa nimimerkin "Puoliukko" lehtikirjoitukseen. Kunnanjohtajan sunnuntaisen lehtikirjoituksen johdosta minulta on kysytty olinko kirjoittanut Itä-Savo -lehteen nimimerkillä "Puoliukko".

Ilmoitan kaikille tiedoksi:

En ole kirjoittanut Itä-Savoon edellä mainittua nimimerkkiä käyttäen. Olen kirjoittanut omalla nimelläni. Mutta Annikinniemestä en ole kirjoittanut Itä-Savoon yhtään mitään.

RH

Minua on kiusannut pitkään se, että joku kirjoittelee nimikirjaimia "RH" käyttäen Itä-Savon palstalle "Lukijan lyhyet", 160 merkin tekstiviestimielipiteet.
Olen esittänyt lehdelle, ettei se antaisi kenenkään kirjoittaa nimikirjaimia käyttäen mielipidettään, vaan joko koko nimeä tai nimimerkkiä käyttäen. Nimikirjaimien käyttäminen johtaa virheellisiin tulkintoihin. Savonlinnan seudulla lienee useampia henkilöitä, joiden nimikirjaimet ovat "RH". Pyyntöäni ei ole huomioitu.

Sen vuoksi ilmoitan tässä yhteydessä, etten ole koskaan kirjoittanut mitään "Lukijan Lyhyisiin", enkä tule koskaan kirjoittamaan mitään. Jos kirjoitan, kirjoitan nimelläni yleisönosastoon.