Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

JMS

/ #472 Surkeinta asiakaspalvelua ikinä!!

27.05.2011 14:57

Mä olen odottanut tuotettani jo vuoden ja 5 kuukautta! Suurin piirtein kuukauden välein olen yli vuoden ajan pommittanut niitä s.posteilla, milloin vastaavat milloin ei (yleensä eivät vastaa). Ilmeisesti niillä oli koko viime vuoden jotain ongelmia tavarantoimittajien kanssa jne., mutta miks valehdella että tuote lähetetään kuukauden sisään? Joka vastauksessa ne toitotti, että saat sen kuukauden sisään, mutta eipä ole näkyny. Eikä niiltä saa rahojakaan takaisin! Mutta ne palauttaa ne rahat, revin vaikka niiden persvilloista ne. Niin käsittämättömän huonoa asiakaspalvelua kuin vaan voi olla. Asiakas ei tunnu olevan minkään arvoinen, kunhan vaan rahaa tahkotaan! Samaten, on todella käärmemäistä maksattaa huutajalla postituskulut eikä ilmoittaa asiasta selkeästi! Postituskulujen maksamisesta ilmoitetaan vaan parilla sanalla, hyvin pienellä präntäten jossain käyttöehdoissa. Ja nämä käyttöehdot on vaikea ylipäänsä löytää. Ja tietty postituskulut on isot...

Jos jotain positiivista koko fiksuhuuto-kokemuksesta voi löytää, niin en maksanut itse huudoista senttiäkään... Ilmaishuudoilla huusin ja voitin. Jee... eipä toi paljoa kyllä lohduta.