Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #24802 Re: Re: Kumoa sitten nämä tutkimukset!

15.11.2013 20:23

#24799: - Re: Kumoa sitten nämä tutkimukset!

"Asian ydin ei siis ole nykyisissä homoperheissä, vaan nykyisissä heteroperheissä, ja niiden kasvatuksellisessa miljöössä. Tietenkin voi ja kannattaakin kysyä, mitä tapahtuu, jos kaikille homoille myönnetään avoimen adoption kautta mahdollisuus osallistua lasten kasvatukseen. Ne, jotka todella ovat halunneet lapsia, ovat lapsia hankkineet silloinkin, kun siihen ei ole yhteiskuntatasolla kannustettu, ja ovat silloin luonnollisesti myös antaumuksellisia kasvattajia. Jos "kuka tahansa" saa oikeuden ottaa lapsia kasvatettavakseen, tuleeko se innostamaan myös niitä hankkimaan lapsia, joilla siihen ei ole yhtä suurta paneutumisen intoa ja pätevyyttä? Yhteiskunnallisesti kun olisi sen sijaan järkevämpää pitää huolta siitä, että myös heterot ottaisivat lasten kasvatuksen enempi lasten hyvinvoinnin ja terveen kasvun kannalta."

Siis nyt onkin kysymys heteroperheistä!!!! Vai?? Oletko ihan tosissasi kirjoitellessasi näitä juttujasi? Niissä ei nimittäin ole päätä eikä häntää. Aletaanko kaivaa mitä olet täällä väittänyt?? Jos oikein tajuan olet nyt homo-adoption kannalla? Ei montakaan kirjoitusta sitten vastustit sitä silmittömästi. Pidän sinua vitsinä tai todella sairaana ihmisenä!