Kannabis lailliseksi

t s
salainen

/ #477

01.03.2008 12:51

...tämä ei nyt kuulu asiaan olennaisesti, mutta pakko huomauttaa, että jos kannabiksen satunnais-käyttäjääkin jo kutsutaan narkkariksi, voin kai sitten kutsua viikonloppuisin alkoholia juovia juopoiksi...? Eikös vähän joka asiassa ole hyvät ja huonot puolensa tässä maailmassa.. Turha siitä on tapella, onko ganjalla huonoja vaikutuksia, tottakai voi olla, sen nyt tajuaa jokainen vähänkään kypsempäään ikään ehtinyt. Toisilla huonot vaikutukset päihitttää hyvät, toisilla hyvät päihittää huonot, varmasti paljolti luonteesta kiinni, soveltuuko hyvin vai ei. Itse olen nähnyt niin monta elämäntapa-pössyttäjää, jotka oikeasti nauttivat olostaan ja elämästään, etten voisi ajatella sanaa "narkkari" koskaan heidän kohdallaan. Olen nähnyt myös kavereita, joiden pää ei tavallaan sovellu pilven poltolle; vetäytyvät kuoreensa, tulevat epäsosiaaliseksi, saavat paniikkikohtauksia... Eli eiköhän se ole jokaisen harkinnan varainen asia miten elämäänsä elää.. Kai sitä vaan pitäisi tutustua itseensä, tietää omat rajansa,mikä itselle soveltuu,ja sen perusteella muokata elämäänsä sellaiseksi, että itsellään hyvä olla, teki sen miten teki...