Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23397 Re: "Profeetta" Jouko Piho ja maailman järjestys

28.10.2013 21:56

#23370: - Kunnon salaliittoteorian tarjoaa Profeetta Jouko Piho

"Ihan hauska salaliittoteoria, muttei erityisen omaperäinen. Profeetta Jouko Piho on näet pistänyt paremmaksi jo ajat sitten"

Ihan samasta ilmiöstä näemmä puhumme, mutta Piho keskittyy lainatussa kirjoituksessa nimenomaan homouden osuuteen, omien uskonnollisten näkemystensä valossa.

Ensinnäkin tässä teoriassa ei ole mitään "salaista", sillä on puhuttu jo vuosikymmeniä tiettyjen tahojen "salaisesta agendasta", ja agendan salaisuuskin on ollut kaikkien nähtävinä maailman kehityksessä, jotka vain sen merkkejä osaavat nähdä - siihen ei tarvita profeetan kykyjä.

En ole tutustunut Pihon ajatusmaailmaan ennen kuin vasta nyt, tämän lainauksen ja Nyt-liitteen artikkelin (2.8.13) välityksellä, jonka äsken lukaisin. Yllä oleva lainaus on mielestäni ihan sujuvasti laadittu homopainotteinen sovellus yleisestä "salaliittoajattelusta", ja sisältää paljon miettimisen arvoista. Homoudesta on tehty media-ilmiö, jota on tuettu tehokkaalla ja pitkäjänteisellä viihde- ja tiedotuskampanjalla, jonka tarkoituksena on ollut muokata maaperää homouden yleiselle hyväksymiselle - hyvässä ja pahassa. Lopullinen tarkoitus ratkaisee, onko se ollut hyvää vai pahaa kaiken kaikkiaan. Tätä valintaa olemme kaikki mukana tekemässä.

Mutta siitä ei päästä yli eikä ympäri, että tällainen "New World Order" on ollut pitkään suunnitteilla ja määrätietoiesti rakenteilla. Haluan kuitenkin kiinnittää huomion siihen, että sen oikea käännös ei ehkä sittenkään ole "uusi maailmanjärjestys", mikä viittaa maailman uuteen yhteiseen järjestelmään, vaan kyseessä lienee paremminkin "Uuden maailman järjestys", jossa kontrolli ja hallinto on keskitetty nimenomaan pois maailman valtioilta yhden suvereenin hallintokoneiston otteessa, mikä sijaitsee, niin, Uudessa maailmassa. Kyseessä on Orwellmainen pluto- tai korpokratiamainen diktatuuri, joka tulee hallitsemaan maailmaa poliisivaltion ottein, mistä on jo hyvin selviä merkkejä USA:ssa näkyvissä. Päämääränä se vanha iänikuinen haave: maailmanvalta, world domination.

Itse suhtaudun kuitenkin tällaisiin Pihon kaltaisiin itsenimitettyihin "profeettoihin" ja  muihin "vapahtajiin" hyvin kriittisesti. Mitä tuossa nyt olin huomaavinani, Piho tarjoaa NWO:n tilalle omaa Raamattuun perustuvaa kontrollivaltiota, mikä on ihan ojasta allikkoon.

Herätystä minäkin peräänkuulutan, mutten niinkään "hengellistä" (ainakaan uskonnollisessa merkityksessä) vaan enemmänkin tajunnallista, jotta ihmiset heräisivät näkemään missä todella ollaan menossa, ja mihin suuntaan.

En halua tarjota valmiita vastauksia, vaan kehotan itse kutakin hakemaan omat tietonsa asioiden taustasta ja tilasta ja tekemään omat johtopäätöksensä, niin kauan kuin tietoa vielä yleisesti on saatavana.

Voi tulla päivä, jolloin ainoa tieto on sitä "virallista". Sitä, johon meidät on kasvatettu luottamaan. Kurkistus kulissien taakse auttaa näkemään, mihin narsistinen näytelmämme on mahdollisesti johtamassa.