Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23380 Re: Re: Keisarimme uudet vaatteet?

28.10.2013 19:26

#23366: - Re: Keisarimme uudet vaatteet?

Homouden "vapautumisen" aiheuttamat yhteiskunnalliset vaikutukset pitäisi näkyä jo niissä maissa, joissa on edetty muita maita nopeammin jo vuosia sitten. Ja se vaikutus näkyykin esimerkiksi Ruotsissa, jossa kriittinen massa väestöstä on todella homomyönteistä - sen näkee esimerkiksi Tukholman Priden laajassa osanotossa poliiseista partiolaisiin ja sen käsittämättömän positiivisessa tunnelmassa. Se näkyy myös esimerkiksi Eva Dahlgrenin tai Mark Levengoodin ja hänen kumppaninsa mahtavassa kansansuosiossa ja siinä, miten luonnollisesti heidän elämäänsä siellä suhtaudutaan. Yhtään uutta homoa se ei ole Ruotsiin heterosta käännyttänyt eikä yksikään lapsi ole siitä syystä homoksi kasvanut. Lyhyesti sanottuna yhteiskunnalliset vaikutukset ovat tehneet Ruotsista ihanamman ja inhimillisen paikan erilaisille ihmisille. Sekö on jollain tavoin vastustettava asia...? En tällä väitä, että Ruotsi olisi mikään ihannevaltio, maahanmuuttajapolitiikan epäonnistumiset ovat aihettaneet sinne melkoisia paineita. Puhun vain "kauhean homopropagandan" vaikutuksista.