Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23363 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

28.10.2013 15:54

#23359: Jeesuksen oma - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Norjasta

No niinhän se pitääkin.  Ole vain oma itsesi.     Kerroin tämän,  koska uskon,  että vierailet muillakin palstoilla.  Siellä vakikirjoittajat voivat joutua samaan tilanteeseen.   Tietysti  ne "oljet" otetaan ihan mistä saadaan,  ja jos ei olisi Pihoa, - olisi muita.  Mutta varmasti tahdot mieluummin siunata ja tukea   heitä jotka pakertavat pitkäjänteisesti palstallaan.

Kerroit saaneesi runsaasti maallista hyvää. Kiitos Jumalalle siitä,  olethan saanut oppia tuntemaan myös suurimman aarteen,  se on ihana asia. Itse olen ollut aina pienipenninen,  mutta minäkin olen ihmiskunnan enemmistöön nähden suurituloinen.
Suomalaisina meillä on esimerkiksi vettä niin ylenmäärin.  Luin vahingossa käsiini tullutta maailman vesiraporttia,  jossa kerrottiin,  millaista on alkaa päivänsä janoisena.  Oikein samaistuin siihen ja rupesi ottamaan talteen myös nuo "välivedet"  joita tulee esim aamulla,  kun johdosta päästetään vanhat pois tai kun otetaan kylmää/lämmintä.  Siinäkin lasketaan viemäriin aina toista litraa puhdistettua talousvettä.
Intialaisella naisella on keskim. 4 L vettä peseytymiseen viikossa. Hävettää oikein.  Tässäkin rukousaihetta ja työtä kenellä sydän ja mahdollisuudet siihen.  Ihana onkin tämä Intiassa toteutettu Jeesus-kaivo-projekti.  Oletko kuullut siitä?

Niin piti kysyä,  että oletko menettänyt  ihan omaisia?