Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #23344 Re: Re: Re: Norjasta

28.10.2013 13:32

#23331: Jeesuksen oma - Re: Re: Norjasta

Kyllä,  mutta jäätkö tänne sitten myös hoitamaan sen minkä päästät valloilleen.  Me hoidamme,  tai kestämme sitten sitä kuttuilua päivästä toiseen,  kun sinä saat tarpeeksesi.  Mieti uuden kerran.  Tämä ei ole hetken romanssi,  tämä on viisvuotinen sota,  jossa ON OMAT LAKINSA.
On ymmärrettävää,  ettet voi niitä tietää,  kun vain ajoittain käyt.  Tiedätkö,  mikä on olkinukke.  Sen vastapuoli rakentaa mielellään ja pitää yllä niistä aineksista,  joita vierailijat tänne joskus heittävät.  Siihen he lisäävät, (tai  turhaan puhun monikossa) kaikki negatiiviset asiat mitä ikinä maailmasta kristittyjen piikkiin voidaan pistää.  Se on rakennelma mm Jouko Pihosta,  orjuudesta,  ja muista yhteyksistään irroitetuista raamatun kohdista,  toteutumattomista profetioista ja vaikka Vaikko Vennamosta.  Ne laitetaan rakennelmaan kr.usko ja sitä meille sitten tuputetaan päivästä toiseen ja aina ruokinta aikoina,  - apetta pliis!
Jos vähän välität kristityistä sisaristasi ja veljistäsi,  et tuo sitä uutta ruokaa siihen kuvioon lisää.  Ymmärräkkö?  Kaikella rakkaudella.  Profetioilla on paikkansa,  muttei välttämättä joka paikassa.