Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #23072 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Katse moraalin ytimeen...

26.10.2013 11:58

#23066: Messias tulee, oletko hereillä? - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Katse moraalin ytimeen... 

 Minä taas uskon jälleensyntymään, mutten uskoani kenellekään sen kummemmin ´toitota´.Kannatan,että tulkoot jokainen sitten uskollaan autuaaksi tai saakoon vaikka tyydytyksensä siitä ettei mihinkään usko, minulle ei kummastakaan  tapauksesta ole mitään haittaa ja kummankin tapaisia ja niin ajattelevia ihmisiä tunnen ja ihan sovussa olen osannut olla ja hyvin aina  toimeen tulla  kummankin tyyppisten kanssa. Niin syvällehän ei näet aina tarvitse kaikkien kanssa keskusteluissa mennä,että tällaisiin (esim. iäisyysasioihin ja Jumalan olemassaolon pohdintoihin) olisi tarvittu mennä.Puhetta on voinut olla vaikka luumujen keräämisestä  tai halkojen pinoamisen nikseistä, musiikista,kukista tai lemmikkieläimistä ja niiden hoidosta, kirppislöydöistä ja vaateostoista ja esim. pyöräilystä.Aiheet ovat auttaneet (ainakin hetkellisesti) jopa kokonaan unohtamaan se faktan ,että toinen on mormoni, tai ateisti, tai islamilainen . Minua ei kenenkään oma  henkinen suuntautuminen tai suuntautumattomuus haittaa minkään vertaa,kunhan ei ala tyrkyttää minulle mitään mistä en ole kiinnostunut.