Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Emmi B

/ #2440 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Säästöt

24.10.2013 17:55

#2439: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Säästöt

''Kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken'' Tämä on juuri se yksi niistä asioista mitä meille on huudettu aina :'' Nuoret ovat tietämättömiä ja typeriä, kuvittelette tietävänne!''  IKÄVÄÄ, sillä se että olemme nuoria ei tarkoita sitä ettemme voisi sitten tietää asioista mitään. Ikää vain katsotaan ja näin ollen lokeroidaan?
Kävikö milloinkaan mielessä että kärsijät olimme ME oppilaat. Olin Julian kanssa samalla vuosiluokalla ja meidän luokkamme oli kaikissa pahimmissa siirtymäkohdissa sijaiskärsimässä ja näkemässä tilanteet täysin niinkuin ne ovat. Täsmentääkseni vielä kärsimisellä tarkoitan ihan henkistä pahaa oloa ja ihmetystä kun kukaan ei kertonut mitään ja musiikin opetus kärsi.
Muunmuassa olimme omasta musiikinopetuksesta ITSE huolissamme ylä-asteella ja kävimme rehtorille siitä valittamassa 4 hengen porukalla ja mielestäni törkeästi meitä niin ''tietämättömiä nuoria'' nyt sitten syytettiinkin ''Jurin kätyreiksi'' sunmuiksi naurettavuuksiksi.. Jos olemme kerta niin tietämättömiä ja typeriä, niin kuinka olisimme sitten voineetkaan tajuta ruveta juonittelemaan näin viisaita ja kieroja tapoja kuten ''kätyryyttä''?
Pointtina oli se , että kyllä meillä nuorilla on tietämystä vaikka olemmekin iältämme eri sarjaa kun jo te kauhean kokeneet ''aikuiset''. Mielestäni kaupungin teot vain todistavat että kyllä nämä niin arvolliset ja asialliset aikuiset osaavat heittää asian aivan läskiksi ja ala-aste touhuksi. Tämä on minun mielipiteeni. 
Ja mauton ei ollut teksti, ei ollenkaan. Mauttomia tekstejä ei yleensä lehteen julkaista.. Hienosti kirjoitettu Julia,onneksi osaat ja varsinkin uskallat ilmaista mielipiteesi ja olit rohkea!