Maahanmuuttajien tuet

KÄYRÄTORVI

/ #1818 Re: Re: Re:

19.10.2013 20:52

#1814: Samoilla ehdoillako - Re: Re: . Minä esimerkiksi en ole saanut hätätilanteissa koskaan muuta kuin vihaa sosiaalitoimistoista. Lisäksi ovat ottaneet lapseni laittomasti huostaan ja jättäneet heidät heitteille. Näin, koska olen ns hankala ihminen, kun olen yrittänyt pitää oikeuksistani kiinni. Veroja olenmaksanut miljoonia, mutten ole saanut itselleni yhteiskunnalta kuin kiusaamista ja vihaa . Siksi elänkin nyt ulkomailla, missä on mm tosihyvä ilmainen terveydenhoito. Suomessa eläkeikäiset miehet tapetaan tai ainakin yritetään tappaa julkisessa "terveydenhoidossa" Ensimmäiseksi lykätään jokaisen miehen naamaan yliannos varfariinia (Marevan) eli rotanmyrkkyä muka infarktia estämään, mutta todellinen tarkoitus on tappaa sisäiseen verenvuotoon

Kuten itsekin kerrot olet hankala räyhäävä sosiaalitoimiston toimeentulotukiasiakas. Onkin paremmi, että olet muuttanut sinne ULKOMAIILLE.

MUUTEN, JUOLAHTI MIELEENI. SINÄHÄN OLET SIELLÄ ULKOMAILLA MAAHANMUUTTAJA ELI MAMU JA KÄYTÄT HÄRSKISTI  HYVÄKSESI KO VALTION VEROVAROJA.

EIKÖS NYT HÄVETÄ YHTÄÄN?