Maahanmuuttajien tuet

Maastamuuttajat

/ #1747 Re: Re: En allekirjoita adessia mutta haluan tällä linkillä kommentoida

16.10.2013 10:32

#1685: Lopettakaa rasismi se on vaarallista. Onko 3 Reich kaukan oletteko unohtaneet Historian? - Re: En allekirjoita adessia mutta haluan tällä linkillä kommentoida

Suomi on sairas maa. 1,3 miljoona suomalaista, joista pääosa on hyvin koulutettuja miehiä ja/tai yrittäjiä/yritysjohtajia, joita kipeästi tarvittaisiin  omassa synnyinmaassaan luomassa uusia työpaikkoja, asuu ulkomailla maanpaossa Suomessa kohtaamansa rasismin ja syrjinnän takia.

He eivät palaa koskaan takaisin, sillä he ovat täysin kyllästyneitä Suomen harjoittamaan syrjintäpolitiikkaan ja yrittäjävihamielisyyteen.

Suomi on feminististen virka-akkojen diktatoorinen tyrannia, joka katoaa kohta mailmankartalta sekä valtiona että kansana. Siihen ovat syyllisiä suomalaiset naiset, joille on annettu liikaa vastuutonta valtaa kaikkialla yhteiskunnassa, jopa jokaisessa kodissa. Vastuutonta siksi, ettei naista tuomita Suomessa edes murhasta oman sukupuolensa takia. Nainenhan on uhri ja enkeli. Vain suomalaiset miehet ovat  pahoja, johan Sofi Oksanenkin sen todistaa ympäri maailmaa.

Suomalaisnmmiestä saa haukkua , solvata ja syytellä mielensä mukaan, miten kukin akka haluaa, mutta sanopa naisesta tai mamusta joku arvosteluksi tulkittava sana, niin sinut lynkataan alta aikayksikön. Kaikkein vähiten saa puhua mamuja nyyssäävistä kukkahatuista; etenkin totuus on rangaistavaa.

Jokaiseen työhön ja virkaan on ensisijainen vaatimus todellisista taidoista ja tiedoista riippumatta, että jalkojen välissä on V tai sitten henkilö on mamu, joka ohittaa  ei pätevyydessään  vaan sopivuudessaan  jopa suomalaisen naisen.

Suomalainen nainen syntyy jalat ristissä ja pitää jalat ristissä suomalaiselle miehelle, mutta rajalla hän  odottaa jalat levällään rotuamme jalostavia "huippuosaajia", jotka täyttävät suomalaisnaisen toiveet eli omavat aasin elimet sekä korvien että jalkojen välissä.

Sanaa "rotu" naisemme eivät salli käytettäväksi kuin  naisia hakkaavan juopon lyhytjalkaisen suomalaismiehen  tai koirien kohdalla. Ulkomaalaisissa ihmisissä ei ole eroavaisuutta, vaan he kaikki ovat ihmiskunnan huippua rehellisyydessä ja osaamisessaan. Ihonväri ja luonnekin on kaikilla sama ja muuta väittävät tuomitaan vankeuteen rasismista.

Ovatko naistemme sylikoiratkin luonteeltaan ja väriltään samanlaisia. Miksi erot ovat eläinten kohdalla sallittuja ja naiset jopa harrastavat rodunjalostustakin kenneleissään, mutta ihmisen kohdalla asiat ovat niin, kuin naisemme luulevat ja tuntevat, vaan ei niin, kuin tieteellisesti ja käytännössä voi todistaa.

Suomesta tehdään väkisin Euroopan ensimmäistä "Syyriaa". Tulette sen vielä näkemään!

Viisaimmat muuttavat ajoissa pois  tulevan sisällissodan jaloista terveempiin maihin.