Maahanmuuttajien tuet
Maanpakolainen |
/ #1735 Re: Re: Re:14.10.2013 22:26Tässä ohje! Yrittäkääpä mennä Järvenpään kaupungin sosiaalitoimistoon, niin 2 aseellista vartijaa nappaa teidät puhutteluun ja pääsette panssarioven taakse sosiaalityöntekijän luokse vasta, kun hän on tullut tunnistamaan teidän ja pääsette sisään vartijan saattelemana, jos teille on aika varattu muutama viikko aikaisemmin. Huoneessa ei tarvitse sanoa, kuin yksi poikittainen sana, niin tantta painaa punaista nappia pöydällä ja vartijat syöksyvät pyssy ojossa huoneeseen . Tämä on käytännössä koettu itse ja monen tuttavan kohdalla. Käytäntö muuttui, kun muslimiperhe pani paikat matalaksi sossussa, koska heidän ilmaisasunnossaan ei ollut uusia nahkakalusteita ja kallista uutta kotielektroniikkaa, kuten suomalaisella toimistopäällikkönaapurilla (vaimo opettaja).Tilanne kuulemma rauhoittui, kun saivat vaatimansa. Sama perhe sai sen 1624€/kk verotonta taskurahaa ilmasen elämisen lisäksi. Tantat tosin väittävät, että turvatoimet ovat vain vaarallisten suomalaisten varalle, he (sossitantat) kun ovat niitä monikulttuuriuskovaisia ja luulevat, että vuosien sodan ym tappamisen keskeltä tulleet kapinalliset ovat maailman rauhallisinta sakkia. Ei nämä minun kirjoittamat ole mitään satuja, vaikka väitätte niin. Perhe asuu edelleen Jampassa (Saunakallio).Kukaan n 300 20 v paikkakunnalla asuneesta mamusta (vietnamilaisia lukuunottamatta)ei ole tehnyt koskaan kunnon työtä. Sossu laskee työksi sen, kun kurssilla opetetaan hakemaan sosiaalitukia ja neuvomaan uusia tulokkaita tukien hakemisessa, ettei tarvitsisi vaan alentua työn tekoon. Mitä älykkyysosamäärääni tulee, niin yliopistoaikana Mensa mittasi minun ÄOksi 146. Neroksi luokiteltavan ja Mensan jäseneksi pääsyn raja oli silloin 148. Minä en tosin ole tohtoriksi väitellyt, kuten täällä mainittu J Halla-aho ja monet hommafoorumilaiset, joita en ole lukenut enkä tunne. Moniko arvostelijani pääsee täällä samaan tasoon kuin minä. Armeijan "palikkatestissä" oli ikäluokassani 3 parhaan joukossa. PS Se pitää paikkansa, että kirjoitin nimimerkeillä >Rekkakuski< ja >Maanpakolainen<. Onko siinä jotain väärää! Molempia olen tai olen ollut käytännössä. Persuja en ole äänestänyt - vielä. Alkoholia en käytä lainkaan ja ainoat lääkkeeni ovat verenpaineeseen Losartan 100mg ja sydämeen Phisoprolol 5mg, joten mielenterveytenikin on ilmeisesti kunnossa, koska lääkärini eivät ole aiheesta edes maininneet. Edellämainitut tiedot näytiksi sen takia, että huomaisitte, kuinka väärässä olette olleet myös minusta henkilönä. Elämänkokemustakin on kohta jo 70 v Työelämässä kokemusta on kertynyt harjoittelijasta pääjohtajaan. Tuttaviini kuuluu myös ministereitä ja politiikan johtoa niin Suomessa kuin ulkomailla ja EUssa. |
|
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1805 Luotu: 12.12.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15672 Luotu: 15.07.2023
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101423 Luotu: 27.09.2024
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
361 Luotu: 18.12.2024
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
570 Luotu: 13.12.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
503 Luotu: 13.12.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
341 Luotu: 13.12.2024
Valinkauhantien leikkipaikan säilyttäminen Vantaan Hämevaarassa
99 Luotu: 16.12.2024
Vetoomus Karteroopin toiminnan jatkumiseksi
95 Luotu: 19.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
313 Luotu: 10.12.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2683 Luotu: 01.12.2024
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
610 Luotu: 24.11.2024
Riikka Purralle potkut Suomen hallituksesta
66 Luotu: 11.12.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
1146 Luotu: 05.11.2024
Saksalan uimahallia ei tule lakkauttaa
471 Luotu: 18.09.2024
Epäluottamuslause: Orpon hallituksen on erottava - Orpos regering måste avgå!
1073 Luotu: 15.07.2023
Vetoomus Haltialan tilan säilyttämiseksi
5173 Luotu: 19.08.2024
Iisalmen sairaalan ympärivuorokautinen päivystys on säilytettävä
5266 Luotu: 03.02.2024
Kauppa takaisin Tarvasjoelle
131 Luotu: 13.12.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
774 Luotu: 30.11.2024