Maahanmuuttajien tuet

14.10.2013 22:26

#1728: - Re: Re:

Tässä ohje!

Yrittäkääpä mennä Järvenpään kaupungin sosiaalitoimistoon, niin 2 aseellista vartijaa nappaa teidät puhutteluun ja pääsette panssarioven taakse sosiaalityöntekijän luokse vasta, kun hän on tullut tunnistamaan teidän ja pääsette sisään vartijan saattelemana, jos teille on aika varattu muutama viikko aikaisemmin.

Huoneessa ei tarvitse sanoa, kuin yksi poikittainen sana, niin tantta painaa punaista nappia pöydällä ja vartijat syöksyvät pyssy ojossa huoneeseen . Tämä on käytännössä koettu itse ja monen tuttavan kohdalla.

Käytäntö muuttui, kun muslimiperhe pani paikat matalaksi sossussa, koska heidän ilmaisasunnossaan ei ollut uusia nahkakalusteita ja kallista uutta kotielektroniikkaa, kuten suomalaisella toimistopäällikkönaapurilla (vaimo opettaja).Tilanne kuulemma rauhoittui, kun saivat vaatimansa. Sama perhe sai sen 1624€/kk verotonta taskurahaa ilmasen elämisen lisäksi. Tantat tosin väittävät, että turvatoimet ovat vain vaarallisten suomalaisten varalle, he (sossitantat) kun ovat niitä monikulttuuriuskovaisia ja luulevat, että vuosien sodan ym tappamisen keskeltä tulleet kapinalliset ovat maailman rauhallisinta sakkia.

Ei nämä minun kirjoittamat ole mitään satuja, vaikka väitätte niin. Perhe asuu edelleen Jampassa (Saunakallio).Kukaan n 300  20 v paikkakunnalla asuneesta mamusta (vietnamilaisia lukuunottamatta)ei ole tehnyt koskaan kunnon työtä. Sossu laskee työksi sen, kun kurssilla opetetaan hakemaan sosiaalitukia ja neuvomaan uusia tulokkaita tukien hakemisessa, ettei tarvitsisi vaan alentua  työn tekoon.

Mitä älykkyysosamäärääni tulee, niin yliopistoaikana Mensa mittasi minun ÄOksi 146. Neroksi luokiteltavan ja Mensan jäseneksi pääsyn raja oli silloin 148. Minä en tosin ole tohtoriksi väitellyt, kuten täällä mainittu J Halla-aho ja monet hommafoorumilaiset, joita en ole lukenut enkä tunne. Moniko arvostelijani pääsee täällä samaan tasoon kuin minä. Armeijan "palikkatestissä" oli ikäluokassani 3 parhaan joukossa.

PS   Se pitää paikkansa, että kirjoitin nimimerkeillä >Rekkakuski< ja >Maanpakolainen<. Onko siinä jotain väärää! Molempia olen tai olen ollut käytännössä. Persuja en ole äänestänyt - vielä.

Alkoholia en käytä lainkaan ja ainoat lääkkeeni ovat verenpaineeseen  Losartan 100mg ja sydämeen Phisoprolol 5mg, joten mielenterveytenikin on ilmeisesti kunnossa, koska lääkärini eivät ole aiheesta edes maininneet.

Edellämainitut tiedot  näytiksi sen takia, että huomaisitte, kuinka väärässä olette olleet myös minusta henkilönä. Elämänkokemustakin on kohta jo 70 v Työelämässä kokemusta on kertynyt harjoittelijasta pääjohtajaan. Tuttaviini kuuluu myös ministereitä ja politiikan johtoa niin Suomessa kuin ulkomailla ja EUssa.