Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #22199 Re: Re: Re: Re: Re:

09.10.2013 19:31

#22198: - Re: Re: Re: Re:

Pöllähtää hilse, kun on lukenut täällä runsas 22000 viestiä aiheesta ja sen vierestä! Luulisi suuren osan viestittäjistä tajuavan, ettei toisaalta kristityn uskonveljen ja sisaren ja toisaalta sielunviholliselle antautuneen kesken voi syntyä ymmärrystä ja sopua toisiinsa - ei sitten ”kirveelläkään”. Kun vielä tapa ilmaista mielipiteensä on toisella jo luontaisesti kiivas ja rienaava, niin pahaa jälkeä syntyy.

Mm. humanismin, tasa-arvon, suvaitsevuuden ja moniarvoisuuden savuverhon suojissa voi vapaasti repostella Raamattua ja kristinuskon arvoja ja perustotuuksia. Toki ihmetyttää, miksi ei kirkon edustajien ääni ole enää miemuistiin noussut jämäkästi
puolustamaan kristinuskon todellisia, syvimpiä arvoja!

Mitään positiivista sanottavaa ei ole ilmaantunut Suomi-Äidistämme ja tosimiehistä-siis Isistämme

-tiettyjen omaa isänmaatamme kunnioittavien ryhmien herjaamista sitäkin enemmän. Mitä positiivista tämmöisestä ilveilystä kostutaan-ei niin yhtikäs mitään.

Ihka ilmainen vihje-ajakaa ihmeessä ”sukupuolineutraalit (heh), ateistit ja anarkistit” ts. vähemmistöiset muutosta
havittelevat omia etujanne ja asiaanne omia kanavia hyväksikäyttäen ja antakaa muiden elää omaa elämäänsä arvoineen ja tapoineen.
Jo riittää pelleily! Ei pitäisi olla vaikea tajuta- tai sitten on, kun tietää ja epävarmalle vahvistuu käsitys, minkälaisesta
oudosta miehen ja naisen avioliittoa vastustavasta ihmisryhmästä on kyse.