Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

tähän ei muuten tarvita raamattua

/ #21335 Hiljaisuus sanoo paljon

24.09.2013 07:55

Kanavointia

"Joskus on niin paljon sanottavaa, että hiljaisuus on paras vaihtoehto.

Silloin kun ajatuksia ja ideoita pyörii päässäsi - hajanaisia ja irrallisia - voi tulla ulos aivan vääriä sanoja.

Suuret ideat voivat vaikuttaa ajattelemattomilta, kun et ole ottanut aikaa muotoilla tai järjestää niitä kunnolla mielessäsi tai paperilla.

Huolenaiheet tai kysymykset voidaan ymmärtää väärin, kun toiset ovat ehkä epävarmoja siitä, mihin pyrit, mitkä ovat todelliset tarkoitusperäsi.

Joskus myös epäselvä tai yleinen kysymys kätkee suuremman - se on vain oire suuremmasta asiasta. Niinpä omien ajatustesi kanssa oleminen on parempi vaihtoehto kuin niiden jakaminen.

Teillä ihmisillä on tarkoituskerroksia. Ehkä huudat: "Teet liikaa töitä", kun se todellinen kysymys, minkä haluat kuiskata, on: "Rakastatko minua vielä? Toimintasi näyttää kertovan minulle, että työsi merkitsee enemmän kuin minä."

On paljon helpompi keskustella työstä kuin ongelmista, jotka paljastavat haavoittuvuuden. Kuitenkin haavoittuvuus voi johtaa ratkaisuihin. Small talk harvemmin. Se johtaa kehän kiertämiseen.

Tämä maailma rakastaa puhumista. Mutta hiljaisuus sanoo paljon. Voit paljastaa paljon asioita, kun annat itsesi istua ja olla (joskus epämukavassa) hiljaisuudessa.

Hiljaisuuden myötä kaikki höttö ja tarpeettomat sanat putoavat pois ja aidot ja ratkaisevat jutut tulevat esiin. Hiljaisuus näyttää, mitä sanoja sinun pitäisi sanoa …

Hiljaisuudessa ja armossa."