Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto


Vieras

/ #20826 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re : Re: Re: Kiihkouskonnollisuuden pimeä puoli

19.09.2013 09:19

#20820: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kiihkouskonnollisuuden pimeä puoli

Lisäystä tuohon sivusta sivusta sivusta: Kaikesta päätellen et kykene asialliseen ja rakentavaan kirjoitteluyhteyteen. Katsohan vaikka itsekin omaa kirjoitustasi, miltä näyttää.

Olen itse pohtinut tuota broplematiikkaa, että toisaalta jotkut kirjoittavat, että ei tule puuttua heidän kirjoitteluun ja heidän pitää antaa olla rauhassa. Toiset kirjoittajat puolestaan tivaavat perusteluja, jotka eivät heille kuitenkaan kelpaa. Jonkinlaisena kompromissiratkaisuna ehdotan: Uskis voisi kommentoida esimerkiksi tyyliin; Jos minä olisin homo niin olisin sitä ja tätä ja tota mieltä ja tekisin noin tai näin ja suhtautuisin näin. Perusteluksi ajattelen, että uskiksella on oikeus ilmaista mielipidettään ainakin itseensä. Josko näin ei tulisi niin paljoa loukkaantumista, kun ei kommentoitaisi niin paljoa toisen kirjoitusta, joka sitten koetaan loukkaavaksi.