Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #20550 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

14.09.2013 19:06

#20540: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

SIVUSTA:  Täältä sivusta vain ihmettelen tuota joidenkin tapaa esimerkiksi kohdella sinua. Kertovat paljon kirjoittajasta sanat: Missä yleissivistys? tai Tämä viitannee matalaan koulutustasoon. Ymmärrän tuon vain yhdellä tavalla: Tahallista toisen ihmisen mielen pahoittamista. Onko jotain pielessä, että täytyy kohdella kanssaihmisiä noin? Ihmettelen.

Pidän luonnollisena, että emme tiedä samoja asioita kaikki. En ainakaan minä tiedä.

Säännöllisin väliajoin putkahtaa esiin tuo viittaus matalaan koulutustasoon. Se on täydellinen mysteeri ainakin minulle, että minkämoinen ihminen joutuu joka välissä heilauttamaan matala koulutustaso -kortin esille? No, itse ajattelisin, että sehän on täysin luonnollinen asia, että koulutusta on toisella paljon ja toisella vähän. Eihän siinä pitäisi olla mitään ilkkumista. Toistenkin olemassaolo ja huomioiminen, jopa ystävällisyys, onkohan se liikaa vaadittu.

Koska täällä pahoitellaan asioita aika harvoin, ajattelin, että voisin täältä sivusta pahoitella omasta ja toistenkin puolesta asioiden nykytilaa. Anteeks.