Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

PetriP

/ #20383 Re: Re: Amadeuksen sensaatiomainen paljastus: media vaikenee homouden pimeästä puolesta

12.09.2013 10:42

#20381: - Re: Amadeuksen sensaatiomainen paljastus: media vaikenee homouden pimeästä puolesta

Toivon mukaan et ymmärrä minua väärin, sillä en ole ivallinen enkä ilku homoseksuaali rukille, vaan tuon esille asioita, joita sadat parantuneet entiset homoseksuaalit ovat kertoneet homouden haittapuolista ja ongelmista. Yritä nähdä asiat todellisuudesta käsin, ei leiman takaa, joka leimaa ihmisiä homofobisiksi. On myös täysin selvää, että heterosuhteeseen ei kuulu anaaliseksi, sillä sen harjoittaminen aiheuttaa monenlaisia vaurioita peräaukon alueelle. Itsekin olen käynyt jo kolmessa leikkauksessa, joista viimeisin oli kosmeettinen.

Homojen keskuudessa on yleisinhoa naisia kohtaan, vaikka media kertoo asian päinvastaisella tavalla. Homolle on kauhistus harrastaa seksiä naisen kanssa. Tässä kohden tulee esille homomiehen vastenmielisyys naista kohtaan, sillä hän voi jopa suuttua todella paljon, jos kun sanoo, että hänen tulee miehenä kokea seksuaalista halua naiseen, ei mieheen. Minullekin ovat useat sadat homot suuttuneet.

Joskus tulee vastaan kuitenkin sellainen ristiriita homokulttuurissa, jossa jotkut homot sanovat rakastelleensa naisen kanssa. Media uskottelee homoille etteivät he voi koskaan muuttua ja heillä on homoidentiteetti, ei heteron, mutta silti jotkut homoseksuaalit voivat harrastaa joskus seksiä naisen, jopa kahden kanssa. Tämäkin todistaa, että homoseksuaali ei ole sydämessään täydellisesti omaksunut homoidentiteettiä. Homoidentiteetti on vain opetus ja hokema, jonka kautta homokulttuuria pönkitetään ja ylläpidetään. Tämä johtaa monen homoseksuaalin kohdalla kokemaan inhoa naisia kohtaan seksuaalisessa merkityksessä. Joku voi sanoa, että on kyse bi-seksuaalisuudesta, mutta siitä ei ole kyse. En ainakaan itse ole tällaista kokenut.

Eräs homoseksuaali sanoi minulle olevansa homo, siksi koska hänellä on ylivirittynyt seksuaalisuus, jonka tähden normaali seksuaalisuus miehen ja naisen välillä ei riitä hänelle. Siksi hän tarvitsee rajumpaa tapaa harrastaa seksuaalisuutta, eli sadistista homoseksiä. Hän sanoi voivansa silti harrastaa seksiä naisten kanssa ryhmässä, mutta että hän on ehdottomasti homo. Homoseksuaalin sydämessä on myös valmiudet heteroseksuaalisuuteen. Monien erilaisten asioiden tähden ihmisen seksuaalisuus voi vääristyä, joka johtaa luonnottoman seksuaalisuuden harjoittamiseen. Kerran homo, aina homo ei pidä paikkaansa, vaan se on valhe, jota media uskottelee homomiehille, homokulttuurin ylläpitämiseksi.