Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #20302

10.09.2013 18:13

Rättiväsyneenä tässä tullut luettua näitä "mielipiteitä" ja toisella klorvalla mukana rukousohjelmassa. Niin valtavan paljon on todella akuuttia hätää ihmisillä, vaikeita tilanteita, kun itse tai lähimmäiset kärsivät. Mikä tahansa on hätäsi,  voit huutaa avuksi Herran nimeä! Ei tarvita kuin se yksi sana: Jeesus auta minua!

Ohjelman alkupuolella tuli niin kovin eläväksi sanat: Tutki minua, ja tunne minut! Uskallatko sanoa sen?
Miten se tuntuikin niin hyvältä, juuri se sana! Tutki minua, Iankaikkinen Jumala!
Menneissä päivissä on se tieto, että juuri tämä vie lähelle Jumalaa, eikä tarvitse yhtään pelätä.

Vieläkin olen hyvin kiitollinen tuosta Oilingin iloviestistä! Se on todella riemullinen viesti tähän aikaan, ja aivan sama, onko Pedo, Pii vai Homo, Jumalalla on varattuna ratkaisu levottomalle kyselijälle: Poika, joka tekee vapaaksi, Poika, joka antaa anteeksi, Poika joka solmii iankaikkisen liiton, Poika, joka ottaa saastaiset vaatteemme, puhdistaa ja pukee vanhurskauden puhtaaseen pukuun.