KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Ari Sandberg

/ #4166 Pitkästä aikaa

03.09.2013 10:54

Luin tätä adressia jälleen pitkästä aikaa. Meno on yhtä hurjaa kun aiemmin, ei ole muuttunut mitenkään. Huomasin, että minusta puhutaan avoimesti ja salaillen.Mitä tulee kielenkäyttööni, pitää se paikkansa ainoastaan yhden ihmisen kohdalla.Hänen oma käyttäytymisensä läheni jotain sellaista mitä en tähän laita näkyviin. Ouluun lähetän terveisiä. Kirjoitan aina omalla nimellä joten nimiini en ota muita kirjoituksia tällä sivustolla.
Mitä tulee Kissojen Katastrofiyhdistyksen toimintaan, niin se voi hyvin ja kehittyy. Jäsenmäärä kasvaa hiljalleen, mutta kasvaa. Rahojen käyttö on yhdistyksen puitteissa hyväksytty.Kaikki rahat menevät kissojen hyväksi tavalla tai toisella. En lähde kommentoimaan mitään täällä KKY:n asioita,rahasta, hallituksesta ja sen päätöksistä, en edes oikeuden päätöksiä.
Lähtööni ei liity mitään dramatiikkaa.Olen ilmoittanut lähteväni hallituksesta viime vuoden puolella. KKY:ssä on tällä hetkellä minua parempia henkilöitä hoitamassa asioita. Yhdistyksen jäsen olen ja pysyn.