Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #19158 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eksytys suuri

18.08.2013 19:41

#19157: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Eksytys suuri

Nyt on kyllä mentävä kuunteleen tota rarioo,  siellä on itte  israelin poika Jakov Damcani,  ihanan aksenttinsa ja ärriensä kanssa.  Siellä tuon kalpean kalilealaisenkin arvelen olevan:  korva höröllään raation vieressä.  " Taivaan ja maan väliltä"
"Joka kerta kun Jumala haluaa kansansa huomion,  hän lähettää sille vihollisen" - sitten he huutavat   hänen puoleensa."

Kaikki voi muuttua yhdessä silmänräpäyksessä.  Emme tiedä miten.  katselemme kaikkia ajan merkkejä yhteensä.  Näemme kristittyjen kasvavan rakkauden israelia kohtaan.   ...   
Monissa profeetoissa suuri lupaus  "Tämä on minun Jumalani,  ja Jumala sanoo,  tämä on minun kansani!"  En ole yllättynyt että minut naulittiin ristille.  mutta lupaan sinulle israel,  minä pidän huolen,  että te huudatte minun puoleeni.  Ei koko kansa mutta jäännös.     Kun he huutavat   "Siunattu olkoon hän,  joka tulee Herran nimeen."  Silloin minä tulen".
Israel tulee katsomaan:  OI tämä ei olekkaan luterilainen Jeesus,  tämähän on meidän veljemme!   

p.