KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1952 Re:

16.04.2011 11:32

#1949: Ari Sandberg -

Selittelyt ja kapulakieli eivät nyt muuta sitä tosiasiaa ETTÄ PETKUTUKSEN MAKU ON VAHVA sen suhteen että tileillä makuutetaan satoja tuhansia euroja, jotka on kerätty vedoten kissojen auttamiseeen. KUINKA NE KERÄTYT SADAT TUHANNET AUTTAVAT TAI AUTTOIVAT NYT TÄLLÄ HETKELLÄ TAI VIIME VUONNA ULKONA OLLEITA APUA TARVITSEVIA KISSOJA???? MUUTA EI VOI PÄÄTELLÄ KUIN, ETTÄ NIILLÄ ONKIN JOKU MUU TARKOITUS KUIN SE MIHIN NE ON KERÄTTY, MIKÄ EI OLE AUENNUT HALLITUKSEN ULKOPUOLISILLE JA VIELÄ VÄHEMMÄN LAHJOITTAJILLE.

ONKO YHDISTYKSEN PÄÄTARKOITUS PITÄÄ VAIN NIMELLISESTI TOIMINTAA YLLÄ "LAKIEN JA ASETUSTEN MUKAAN" KUN YDIN ONKIN VAIN VARALLISUUDEN KASVATTAMINEN EDELLEEN VEDOTEN KISSOJEN AUTTAMISEEN??? SILTÄ TÄMÄ NYT NÄYTTÄÄ!!

Sekin on tosiasia, että ongelmat näyttävät lämpimissä kuivissa sisätiloissa kokouspöydän ja kahvikupposen ääressä pikkuisen toisenlaiselta kuin siellä missä nämä ongelmat oikeasti kohdataan, siellä missä nämä ongelma- ja autettavat kissat oikeasti on ilmielävänä eikä numeroina papereissa.