Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Matteus 18:18
Vieras

/ #4163 Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

22.07.2013 20:14

Simolan anteeksi pyyntö onkin täyttä bluffia ja valhetta, joten hän ei saa myöskään anteeksiantoa!
Totisesti minä sanon teille: kaikki, minkä te sidotte maan päällä, on oleva sidottu taivaassa, ja kaikki, minkä te päästätte maan päällä, on oleva päästetty taivaassa.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Räsästä ryöpyttänyt päätoimittaja pyysi anteeksi - "Itse asiasta en tingi yhtään"

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2013072217286310_uu.shtml

Maanantai 22.7.2013 klo 13.16 (päivitetty klo 15.02)

Kirkko & kaupunki -lehden päätoimittaja Seppo Simola pahoitteli Ylen Aikaisen haastattelussa aiheuttamaansa mielipahaa.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/simolaetu2207kj_503_uu.jpg...

Päätoimittaja pahoittelee sanavalintoja, ei sanomaa. (TIINA SOMERPURO/KL)

Päätoimittaja Seppo Simola arvosteli Kirkko & Kaupunki -lehden viime keskiviikkoisessa pääkirjoituksessa kovin sanoin Päivi Räsästä sekä kristillisdemokraatteja.

Räsänen ihmetteli kirjoitusta viime viikon torstaina blogissaan. Samana päivänä Simola kuitenkin kertoi seisovansa sen takana.

Maanantaina Simola kuitenkin pahoitteli aiheuttamaansa mielipahaa Ylen Aikaisen radiohaastattelussa.

Päätoimittaja kuitenkin tähdentää Iltalehdelle anteeksipyynnön koskevan sanamuotoja, ei sanomaa.

- Itse asiasta en tingi yhtään, Simola sanoo.

- Sanamuodot olivat kuitenkin aika kulmikkaita. Ne ovat aiheuttaneet tarpeettoman suuren kohinan ja mielenpahoitusten aallon. Se ei ollut ihan tarkoitus, päätoimittaja selventää.

Pääkirjoituksessa Simola muotoili, että kirkon kannalta olisi parasta, jos puolue lakkaisi olemasta, Räsänen jättäisi tehtävänsä tai pitäisi suunsa kiinni. Mielipidettään mies ei ole muuttanut.

- Puolue nykymuodossaan on kirkolle haitaksi. En siitäkään tingi.

Päätoimittaja toteaa kuitenkin, että julkinen keskustelu on ollut kovin totista. Pipoa voisi hänen mukaansa höllentää.

- Joskus sanavalintoja tekee pilke silmäkulmassa, ja sitä pilkettä ei siitä sitten aina nähdä, Simola summaa.

Juttua ja otsikkoa päivitetty klo 15.02: Lisätty Simolan Iltalehdelle antamat kommentit.

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…