Victoria Milan sivusto pois Suomesta!

Vieras

/ #36

20.07.2013 15:47

Minusta on hyvä, että on olemassa kanava heille, jotka etsivät syystä tai toisesta itselleen seksiseuraa. En lähtisi tuonne, jos olisin uuden suhteen haussa. Mutta saatan haluta pelkkää seksiä. En halua etsiä sitä randomina baareista, vaan löytää miehiä, jotka ovat valmiita antamaan minulle, eikä muuta tarvita. Annan kotona myös miehelleni, mutta omista syistäni tarvitsen rakastajan. Tai ainakin jos päätyisin tarvitsemaan, menisin tuonne Victoria Milaniin. Onhan se niljakasta pettää omaa miestään, mutta jos saan asian sorvattua omassa päässäni niin, että se ratkaisu on enemmän ok, kuin erota, enkä tunne tarvetta tunnustaa pettämistäni toiselle, eikä hän tule siitä ikinä tietämään, niin katson, että haureus ei ole niin suuri synti kuin ajatellaan. Itsekin pidin sitä aikaisemmin synneistä yhtenä suurimpana, mutta mitä tiesinkään silloin omasta seksuaalisesta tarpeistani, en mitään. Ne eivät tule liitossani kenties toteutumaan ja mielestäni minulla on oikeus nauttia seksistä elämässäni, jos se ei tosiasiallisesti satuta ketään. Mutta kuten sanoin, olen vasta miettimässä asiaa, mutta en siis sano ehdottomasti ei sivuston käyttämiselle pelkän seksin hakemiseen. Suhdetta en tule hakemaan, se olisi kauhistus! Silloin perheeni hajoaisi. Ja huom, aion antaa miehellenikin.