AD/HD-aikusten puolesta

Päivi Tasala
Adressin tekijä

/ #37 Toivon

12.04.2011 18:20

että saisin asiat liikkeelle nopeammin mitä nyt tuntuu olevan mahdollista. Näin vaalien alla luulin, että eduskuntaan pyrkivät olisivat olleet kiinnostuneempia tuhansista mahdollisista äänistä...

Syksyn silminnäkijään on jonkinlainen mahdollisuus nyt avautunut, olen juttuvinkkiä laittanut ja ohjelman tuottaja on asiasta kiinnostunut, olen myös lupautunut menemään haastateltavaksi ko ohjelmaan.

Olen mukana ADHD saa kasvot projektissa, jossa Mari Petäjä toimii kuvaajana, valokuvista on ajatuksissa myös julkaista kirja. Jos jollakulla on sponsoriehdotuksia, tai apurahatahoja tiedossa, voi ottaa yhteyttä allekirjottaneeseen.

Jutun tästä voi lukea vaikkapa täältä:http://www.adhd-liitto.fi/ADHD1_2011nettiin.pdf s.10

Haaveena tässäkin projektissa olisi mennä mm. educo-messuille jossa haluaisin luennoida adhd naisista. Me kun emme ole puihin kiipeileviä häiriöitä (ainakaan suurin osa), ja luulen että siksi monet tytöt jää ilman diagnoosia.

Minulle saa laittaa postia, ajatuksia, ideoita, kysymyksiä adhd.aikuiset.2011@gmail.com