Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

res.matr.

/ #17062 Re:

09.07.2013 09:51

#17056: -

Taaskin jotain aivan urdua ja vanhakantaista höpinää! Kas kun et siteerannut Hammurabin lakia tai jotain hieroglyfejä ja nuolenpääkirjoitusta! Ainahan se on  toki helpompaa esittää sitaatteja kuin omia ajatuksia, jotka vaatisivat omaa ajattelua.Sitä ei tietenkään voi edellyttää niiltä, jotka eivät siihen pysty.Voisit aivan yhtä hyvin siteerata  vaikka jotain´ Panimoliiton vuosikirjaa´tai´Tyynenmeren matkaopasta´,sillä yhtään enempää eivät nekään liity nyt asiaan. Mitään varsinaista omaa asiaahan teillä ei nyt itse asiassa tässä olekaan ajettavananne.Asiannehan on vain estää muita ajamasta omaa asiaansa!Sellaista ulkopuolista ryhmäpainostusta ei demokraattisessa päätöksenteossa voida ottaa huomioon, eikä tulla hyväksymään.Voidaksenne esittää, millä tavoin lakiuudistus teidän ryhmänne etua haittaisi,olisi teidän ensinnäkin  profiloiduttava ryhmänä: Pelkkä´adressilaiset´ei riitä-tähänhän voi osallistua kuka hyvänsä ja aivan millä perusteella tahansa.Ei myöskään esim. "joukko huolestuneita kansalaisia lasten ja perheiden puolesta". (Sillä perusteellahan voisi ajaa melkein mitä tahansa asiaa.)Ette te  adressillanne sitäpaitsi tähtää mihinkään perhepoliittisiin uudistuksiin tai lapsiperheiden etujen lisäämiseen tms. ettekä muutenkaan minkään p u o l e s t a vaan pelkästään v a s t a a n.Juuri tästä syystä sitä voidaan pitää asiattomana, eikä sitä voida ottaa huomioon.Ei vaikka siteeraisitte siihen koko Raamatun kannesta kanteen.Se ei asiaanne auta- koska sitä ei olekaan.