KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Pirjo Peltoniemi
Vieras

/ #1814 Re: Ehdotus oppositiolle

02.04.2011 17:34

#1798: pirkanmaalainen - Ehdotus oppositiolle

Hyvä Pirkanmaalainen, olen täysin  samaa mieltä kanssasi. turvakoti kissoille. Upea ajatus. Oppositiolaiset pystyisivät kyllä lupauksensa pitämään.

Mutta,,,, kaikki tämä on hirmu kallista. jokaisen kissan kulut= leikkaus, rokotus, sirutus,madotus ja muut lääkärikustannukset ovat yhtä kissaa kohti noin 150-250 €. Vaikka olisikin hoitajia ja loukuttajia ja muita toimijoita riittävästi, ei monellakaan ole varaa hoitaa paria kissaa enempää vuodessa.

Keräämällä rahaa, uusi yhdistys ei pääse toimimaan ensimmäiseen pariin vuoteen juuri ollenkaan. Turvatalon kustannukset veisivät kaikki saadut avustukset.

Avustuksia ja lahjoituksia ei saada, ennenkuin on saatu nimeä.- Nimeä ei saa ennenkuin on toiminut kissojen hyväksi. Kissoja voi kyllä pyydystää ja loukuttaa, mutta kuka maksaa hoitokustannukset????

Miten tämä yhtälö ratkaistaan?????

HETI; KUN TÄMÄ ON JOTENKIN RATKAISTU ,OPPOSITIO ALKAA SUURIMITTAISEN KISSOJEN TALTEENOTON.

Mutta koska oppositio siihen pystyisi, ei ole meidän vallassamme. Meidät on häväisty valheilla ja vääristellyillä puheilla. Osa meistä on erotettu yhdistyksestä perusteettomasti. Monet luulevat tämän olevan meidän syytämme.  Jäsenille lähetetyn postin perusteella, jotkut ihmiset hylkivät meitä. Vaikka me olemme kaikki mitä suuremmassa määrin, rehellistä ja oikeudenmukaista väkeä.

ME OLEMME SYYTTÖMIÄ TÄHÄN KAIKKEEN. HALUAMME VAIN AUTTAA KISSOJA.

Oppositiota on kehoitettu monesti perustamaan uusi yhdistys. MUTTA KUKAAN HEISTÄ EI OLE YMMÄRTÄNYT, MITÄ SE TULEE MAKSAMAAN. Ei tavallisella ihmisellä ole sellaiseen mahdollisuuksia. Oppositiossa on monen alan ammattilaisia, mutta mahdollisuudet ovat silti minimissä. Talon tai tilan vuokraaminen tai ostaminen on mahdottomuus.