Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Virgo92

/ #16551 Re: Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...

01.07.2013 12:10

#16538: vieras - Re: Kaikella kunnioituksella kysyisin...  

Kuvittelitko ,etteivätkö kaikki jotka tänne kirjoittavat tosiaankaan tiedä odotusajan pääsääntöisesti kestävän n.9 kk.? Itse en kyllä jaksa uskoa ,että se tieto puuttuisi täällä keneltäkään, tai myöskään sitä, että se tuossa  nyt sinun kertomanasi olisi tullut ihan uutena asiana kenellekään. Jos olet kokenut sen,niin :onneksi olkoon! Älä kuitenkaan kuvittele ,etteivätkö muutkin naiset (kuin juuri niitä teidän ikiomia ´kristillisiä perhearvoja kunnioittavat´) voisi sitä kokea.Mikäli sinulla  vielä on jotain omaan naiseuteesi liittyviä pätemisen tarpeita,  niin voisit aivan hyvin mennä vaikka vauva-palstalle kehumaan  sillä "ihmeellisellä odotusajallasi" ja synnytyskokemuksillasi.Jokainen keholtaan ja ruumiintoiminnoiltaan normaali nainen voi tulla raskaaksi ja synnyttää. Itsekin ehdin vielä  elämässäni mainiosti ne kokemukset saamaan, ole huoleti,enkä tarvitse sinun sukupuolivalistustasi siihen ollenkaan. Sekään ei ollut  varsinaisesti mitään uutta tietoa sinänsä ,että`neuvolat valistavat´. Käsite ´ydinperhe´ ei muuten ,tarkalleen  ottaen,pidä sisällään lastenlapsia. Sehän itse asiassa onkin vain eräänlainen  tilastointinormi ja väestön laskentaa helpottava ´keskiverto´-yksikkö,eikä oikeastaan mitään muuta. Ei kenenkään  siis välttämättä  tarvitse itse  määritellä omaa perhettään juuri´ydinperheeksi´,eikä sen perusteella rajoittaa isovanhempien vierailuja, tai vaikka asumistakaan saman katon alla ,jos se muuten tuntuu perheelle sopivalta  ratkaisulta. Kirjoituksesi loppuosa kuitenkin paljasti todellisen suhtautumisesi ,joten jätettäköön se  tosiaan ihan ´omaan arvoonsa´.