KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Vieras

/ #1699 Re: neuvotteluasetelma

29.03.2011 20:33

#1690: Ilves - neuvotteluasetelma

Haukkaa nyt hyvä ihminen henkeä tuon haukkumisen keskellä!

Kannattaisiko otta selvää mikä on syy ja mikä seuraus? Voin hieman valaista Sinua: me halusimme keskustella asioista rauhassa, asiallisesti, yhdikstylsen sisällä. Kanervo & kumppanit ei tähän suostunut, joten mieleipide-erot kissojen pelastamisesta ja ensikotien arvostuksesta piti tuoda julkisuuteen.

Emme ole mollanneet, emme panetelleet, emme kertoneet "omaa totuutta". Kaikkea tätä on tehnyt Kanervo & kumppanit.

Oletko pyytäny Kanervolta todisteet väitteilleen nähtäväksi? Oletko pyytänyt oppositiolta todisteet väitteilleen? Jos et ole tätä tehnyt, ei Sinulla ole oikeutta julistaa kuka puhuu totta ja kuka ei. Ja omien kirjoitelmien todistusarvo on nolla.

Tuohon amatsoonilaumaan en viitsi edes ottaa kantaa, kertoo kyllä Sinun peloistasi uutta kohtaan.

Tällä energialla me yritämme saattaa kissat taas yhdistyksen päämääräksi (samalla niitä kissoja loukuttaen ja hoitaen, kuka väittää, ettemme tee mitään kissojen eteen samalla kun ajamme oikeuksiamme?) Sinäkin näköjään taas sekoitat villikissat ja puolivillit, tahallasiko?

Kuulemmeko vihdoin perustelut sille miksi pitäisi luoda uusi yhdistys kun on jo olemassa oleva, jossa jäsenien, ei hallituksen, kuuluu päättää toiminnasta? Miksi yhdistys on ikinä rekisteröity jos siellä ei suvaita eriäviä mielipiteitä eikä olla valmiita kompromisseihin.

Pahoin pelkään, etten taaskaan saa asiallista vastausta kysymyksiin. Parjaaminen on helppoa, perustelu ei niinkään.