KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kissaraukat
Vieras

/ #1696 Oppositio avasi silmät

29.03.2011 20:27

Täytyy myöntää, etten ole ollut tässä keskustelussa linjoilla koko aikaa joten voi olla , että vastaukset löytyisivät aiemmista puheenvuoroista.
Terttu on aikoinaan tehnyt paljon kissojen hyväksi, ISO KIITOS SIITÄ ! Mutta , kun ikä alkaa painaa, niin olisi hyvä osata myös erota johdosta ja jäädä taka-alalle . Aikansa kutakin.
Ihmetyttää siis, miksi aina uudet puheenjohtajaehdokkaat mollataan.Onko koskaan ollut rehtiä kilpailua puheenjohtajuudesta?
Ovatko KKY:en vuosikokoukset olleet aina ulkopuolisilta suljettuja tilaisuuksia? Itse ainakin olen ollut joissakin vuosikokouksissa ei-jäsenenä tutustumassa yhdistyksiin ja aina on hyvin ystävällisesti toivotettu tervetulleeksi. KKY:en kokoukset ovat kuin vapaamuurareiden salattuja kokouksia. MIKSI? Eikö uusia jäseniä ja ideoita haluta?
Ihmetyttää myös, miten 4 ihmistä voi erottaa itselleen ei-toivotut henkilöt? Jäseniä on sentään yli 700 muistaakseni.
Miten myös 4 ihmistä voi päättää, että heikoimmassa asemassa olevat kissat jätetään kuolemaan kylmään ja nälkään? Jos KKY ei muuta toimintatapojaan , niin nimi ainakin pitää silloin muuttaa. Sitä taidettiin jo aiemminkin toivoa jossakin puheenvuorossa.
Löytyisikö ensikodeista sellaisia, jotka keskittyisivät villikissojen ensi tarkkailuun, kun ne vapautetaan loukusta? Kesythän voisi toimittaa Boondocksiin , arat muihin ensikoteihin ja täysvillit vietäisiin eläinlääkäriin nukutettavaksi. Yhdistyksen kannattaisi ehdottomasti ottaa joku kiva eläinlääkäri yhdistyksen omaeläinlääkäriksi.Vai joko yhdistyksellä on omaeläinlääkäri?