Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Vieras

/ #16240 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jumalan itsensä sukupuoli...

25.06.2013 10:40

#16238: fundis - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jumalan itsensä sukupuoli...

Kiertää ja kaartaa kuin kissa kuumaa puuroa! Mistä tietää että on erottamisen lahja? Mistä tietää että on eksyttäjä?

Näitä kirjoja voi siteerata loputtomasti mutta jos ei kerran lainorja voi olla eikä näin ollen kirjaa pitäisi niin paljon siteerata niin kuinka tämä erotetaan?

Ette pysty tähän vastaamaan koska vastausta ei ole. Mitä enemmän pyydetään ajattelevaa todistamista sitä vähemmän sitä saa. Siteerauksia kyllä löytyy mutta sekin on kirjoittajan tulkinta irrallisesta luvusta. Minäkin tunnistan jo kilometrien päästä harhauttajat, huijarit, valehtelijat, rehelliset, sydän puhtoiset ................ Tunnistan, mutta mitä mainosarvoa sillä on monillekaan. Tämä todistaa juuri sen että jokaisella on oma polkunsa ja jokaisen totuus on katsojan silmissä. Keskityn omaan sydämeeni. Vielä kun oppisi olla välittämättä päällekäyvistä uskisbesserwissereistä (sorry fundis, ei koske pelkästään sinua) jotka harrastuksenaan edesauttavat epäsopua. Melkein jo koululainenkin ymmärtää että perusarvot määrävät uskon. Sen kummempaa tiedettä se ei ole. Ja kun tuon naapurin arvot on muut kuin minun niin avot otetaanpa pyssyt esille.